بهترین مانیتورهای گیمینگ

بهترین مانیتورهای گیمینگ فروشگاه میران رایان

فهرست مطالب

چند دهه است که بازی های کامپیوتری در میان نوجوانان و جوانان بسیار محبوب شده و انواعی از بازی های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود . برای انجام بازی با کامپیوتر خانگی باید تجهیزاتی در این زمینه فراهم باشد. اگر گیمر حرفه ای هستید و یا تازه کار اصلا فرقی ندارد . ما به شما توصیه می کنیم از بهترین مانیتورهای گیمینگ برای بازی استفاده کنید چرا که چشم شما ساعتها به صفحه مانیتور خیره شده است.

عدم کیفیت مناسب مانیتور می تواند در سلامت شما و همچنین کیفیت بازی شما تاثیر داشته باشد . مانیتورهای گیمینگ به منظور انجام بازی طراحی شده اند و از هر نظر از مانیتورهای معمولی قوی تر هستند . برای آشنایی بیشتر با بهترین مانیتورهای گیمینگ مطالعه این مقاله را از دست ندهید . فروشگاه میران رایان عرضه کننده انواع مانیتور ، کیس و آل این وان استوک شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار کدامند؟

برای معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ باید عوامل گوناگونی را در نظر گرفت . ولی ما در اینجا به شما بهترین های بازار را معرفی می کنیم تا بتوانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید . یک خبر خوب اینکه اگر شناختی از مانیتورهای گیمینگ ندارید می توانید با فروشگاه میران رایان که تخصصی در زمینه انواع مانیتور فعالیت دارد تماس گرفته و اطلاعات و راهنمایی های لازم را به صورت رایگان از آنها دریافت نمایید .

  • مانیتور گیمینگ ال جی 27GN950-B
  • مانیتور گیمینگ گیگابایت G27Q
  • مانیتور ایسر Acer Predator X38
  • مانیتور گیمینگ Alienware 25 AW2521HF
  • مانیتور Pixio PX277 Prime
  • مانیتور ROG swift PG259QN
  • و …

مقاله پیشنهادی : 7 نکته مهم خرید مانیتور استوک

بهترین مانیتورهای گیمینگ مانیتور گیمینگ ارزان

مانیتور گیمینگ سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید مانیتور است که از سالها قبل کار خود را شروع کرد . امروزه مانیتورهای سامسونگ در انواع مدلها و سایزها وارد بازار می شود که مانیتور گیمینگ یکی از آنهاست . مانیتورهای مخصوص بازی سامسونگ در رزولوشنهای FHD ، 4K و QHD هستند . مانیتورهای گیمینگ سامسونگ از فناوری های متنوعی نظیر انویدیا G-Sync و AMD FreeSync استفاده می کند . مانیتورهای سری Odyssey سامسونگ مانیتورهای گیمینگ هستند و کیفیت بالایی دارند .

مانیتور گیمینگ ایسوس

مانیتورهای گیمینگ ایسوس نیز یکی دیگر از بهترین مانیتورهای گیمینگ محسوب می شوند. یکی از مهمترین ویژگی های مانیتور های ایسوس نسبت کنتراست بالا و استثنائی آن است که تصاویر را با جزئیات واقعی و دقیق نمایش می دهد . این مانیتورها حتی برای کارهای گرافیکی نیز بسیار مفید و سودمند هستند . یکی دیگر از ویژگی های مانیتورهای گیمینگ ایسوس این است که صفحه آنها دارای لایه های ضد انعکاس نور می باشد .

خرید مانیتور گیمینگ

اگر به عنوان یک گیمر مبتدی یا حرفه ای قصد خرید مانیتور گیمینگ را دارید و دنبال بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار می گردید به شما توصیه می کنیم فروشگاه میران رایان را انتخاب کنید . این فروشگاه علاوه بر مانیتورهای گیمینگ عرضه کننده انواع کیس ، مانیتورهای ساده ، آل این وان و … به صورت آکبند و استوک است . خریدی با کیفیت و مطمئن را با میران رایان تجربه کنید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله قیمت مانیتور استوک را از دست ندهید . 

بهترین مانیتورهای گیمینگ مانیتور گیمینگ سامسونگ

قیمت مانیتور گیمینگ

به دلیل نوسانات قیمت ارز در کشور ما معمولا کالاهای وارداتی قیمت ثابت و مشخصی ندارند . بسته به اینکه در زمان خرید محصول قیمت ارز و دلار چقدر باشد قیمت محصول نیز بالا و پایین می رود . اگر به دنبال استعلام قیمت مانیتور گیمینگ هستید پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه میران رایان بزنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید . قیمت ها در میران رایان باورنکردنی و استثنایی است و در مقایسه با رقبا بسیار مقرون به صرفه و مشتری پسند است .

کیس گیمینگ

برای اجرای بازی های کامپیوتری حرفه ای تنها داشتن مانیتور گیمینگ کافی نیست بلکه باید کیس شما هم مناسب این کار باشد . سخت افزار کیس شما اعم از حافظه ، کارت گرافیک و سی پی یو باید قابلیت اجرای بازی های با گرافیک بالا را داشته باشد . اگر قصد خرید سیستم گیمینگ اعم از کیس و مانیتور گیمینگ را دارید می توانید با فروشگاه میران رایان تماس بگیرید.

مانیتور گیمینگ ارزان

با توجه به اینکه قیمت مانیتور و سایر لوازم مربوط به کامپیوتر به دلیل وارداتی بودن اجناس به دلار محاسبه می شود و با نوسانات قیمت ارز با نوسان قیمت کالاهای فوق هم روبرو هستیم ؛ اگر به دنبال مانیتور گیمینگ ارزان متناسب با بودجه خود هستید پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم . فروشگاه میران رایان عرضه کننده انواع مانیتور ، کیس و آل این وان از برندهای معتبر سامسونگ ، ایسوس ، ال جی و … به صورت استوک می باشد.

اجناس استوک به دلیل دست دوم بودن از قیمت بسیار پایین تری نسبت به اجناس آکبند برخوردارند . حال اگر از فروشگاهی معتبر نسبت به خرید کالاهای استوک نظیر مانیتور گیمینگ اقدام کنید با خیال راحت می توانید از خرید ارزان خود لذت ببرید. فروشگاه میران رایان عرضه کننده بهترین مانیتورهای گیمینگ استوک و کم کارکرد می باشد . برای دریافت مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید : نکات خرید آل این وان استوک 

بهترین مانیتورهای گیمینگ مانیتور گیمینگ استوک

سخن آخر

در این مقاله با بهترین مانیتورهای گیمینگ آشنا شدیم و با فروشگاه میران رایان نیز بعنوان عرضه کننده مانیتورهای گیمینگ استوک آشنا شدیم . به یاد داشته باشید از هر مرکز ناشناخته و نامعتبری نسبت به خرید اجناس استوک اقدام نکنید چرا که در مدت کوتاهی از خرید خود پشیمان شده و مجبور به هزینه مجدد خواهید شد. میران رایان معتبرترین مرکز عرضه مانیتور ، کیس و آل این وان استوک در ایران .

فروشگاه میران رایان

بهترین مانیتورهای گیمینگ را از فروشگاه میران رایان بخواهید . این فروشگاه عرضه کننده انواع مانیتور ، کیس و آل این وان استوک و آکبند می باشد . فروش به صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد و کارشناسان مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان درخصوص خرید انواع مانیتور ، آل این وان و کیس هستند . با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *