قیمت مانیتور استوک

قیمت مانیتور استوک فروشگاه میران رایان

فهرست مطالب

این روزها یکی از اقتصادی ترین راهها برای خرید مانیتور ، روی آوردن به مانیتورهای استوک است . مانیتورهایی که اصطلاحا کارکرده یا دست دوم هستند با نام استوک به فروش می رسند که البته در بسیاری از کشورها اجناس استفاده نشده که انبار شده اند و به فروش نرفته اند جزء لوازم استوک محسوب می شوند .

قیمت مانیتور استوک در مقایسه با مانیتورهای آکبند و نو به مراتب پایین تر است و همین امر موجب محبوبیت آن در وضعیت اقتصادی کنونی ما شده است . در این مقاله قصد داریم بیشتر به موضوع قیمت مانیتور استوک و عوامل موثر بر آن بپردازیم پس با فروشگاه میران رایان عرضه کننده انواع مانیتورهای استوک همراه باشید .

عوامل موثر بر قیمت مانیتور استوک

در تعیین قیمت مانیتور استوک همچون بسیاری از کالاها و اجناس عوامل گوناگونی دخالت دارد . عواملی همچون ابعاد مانیتور ، برند سازنده ، سال ساخت ، درجه بندی از نظر کارکرده بودن ، وضوح تصویر و … موثر است .

همچنین به دلیل وارداتی بودن مانیتورهای استوک نوسان قیمت ارز و دلار هم می تواند در قیمت مانیتور استوک موثر باشد . البته اگر شانس با شما همراه باشد و با فروشنده منصفی روبرو باشید این موضوع هم در قیمت تمام شده کالای خریداری شما موثر خواهد بود !

مقاله پیشنهادی : مانیتور استوک چیست؟

قیمت مانیتور استوک بهترین قیمت مانیتور

قیمت مانیتور استوک چقدر است ؟

با توجه به عواملی که در بالا به آن اشاره کردیم قیمت مانیتور استوک متفاوت خواهد بود ولی اگر فرض کنید قیمت مانیتور نو برند انتخاب شما 10 میلیون تومان باشد قیمت استوک آن چیزی بین 1 تا 2 میلیون تومان خواهد بود . با توجه به این تفاوت فاحش قیمت خریداران حق دارند که به سمت مانیتور استوک کشیده شوند .

مزایای خرید مانیتور استوک

مانیتورهای استوک مزایای زیادی دارند که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

1- قیمت مناسب : یکی از مهمترین مزیت های مانیتورهای استوک قیمت پایین آنها در مقایسه با مانیتورهای نو است . اگر بودجه محدودی دارید توصیه می کنیم حتما به سراغ مانیتور استوک بروید .

2- کارکرد مطمئن : مانیتورهایی که به صورت استوک هستند اغلب از قطعات با کیفیت و برندهای معروف هستند و برای استفاده طولانی مدت طراحی و ساخته شده اند . پس می توانید با خیال راحت تا چندین سال از آن ها استفاده کنید .

پیشنهاد می کنیم مقاله 7 نکته مهم خرید مانیتور استوک را مطالعه نمایید . 

قیمت مانیتور استوک خرید مانیتور استوک ارزان

3- حمل و نقل آسان : مانیتورهای قدیمی تر که اغلب استوک هستند در ابعاد و سایزهای کوچک تر و کم جاتری تولید شده اند و به راحتی قابل حمل هستند . حتی در سفر و مسافرت هم می توانید این مانیتورهای استوک را همراه خود ببرید .

4- کیفیت تصویر : از آنجا که شما قبل از خرید مانیتور استوک می توانید آن را تست کنید کیفیت تصویر آن را مشاهده می کنید و بعد خرید خود را انجام می دهید در حالی که مانیتورهای نو و آکبند در هنگام فروش تست نمی شوند و ممکن است دارای معایبی باشند که البته اغلب آنها مشمول گارانتی می شود . با توجه به قیمت پایینی که برای مانیتور استوک می پردازید کیفیت و وضوح تصویر بالایی را خواهید داشت .

پیشنهاد می شود از محصولات فروشگاه میران رایان دیدن فرمایید . 

قیمت مانیتور استوک بهترین مانیتور استوک

از کجا می توان مانیتور استوک قیمت مناسب خرید ؟

فروشگاه میران رایان که عرضه کننده انواع مانیتورهای استوک از برندهای معروف سامسونگ ، HP ، LENOVO ، DELL ، ASUS و ACER می باشد که شما می توانید از نظر کیفیت محصول و سلامت آن مطمئن باشید .

خرید بصورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . اگر در انتخاب مانیتور مناسب خود نیاز به کمک و مشاوره داشته باشید کارشناسان میران رایان آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند تا بهترین خرید را داشته باشید .

در اینستاگرام ما را فالو کنید . 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *