مانیتور استوک چیست ؟

مانیتور استوک چیست فروشگاه میران رایان

فهرست مطالب

مانیتور استوک چیست ؟ وقتی واژه استوک را می شنویم معانی گوناگونی به ذهن ما خطور می کند ولی در واقع استوک به معنی انبار است . در اغلب کشورهای خارجی خصوصا امریکا و کشورهای اروپایی از کلمه استوک برای کالاهایی که مرجوعی هستند و در انبار نگهداری می شوند استفاده می گردد . در واقع می توان گفت که کالای استوک یک کالای دست دوم است که بسته به درجه بندی آن می توان سالم بودن آن را تشخیص داد .

در این مقاله ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که مانیتور استوک چیست و از کجا می توان مانیتور استوک با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کرد؟ در ادامه مقاله با فروشگاه میران همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید .

درجه بندی کالاهای استوک چطور انجام می شود ؟

شرکتها و فروشگاههای خارجی برای فروش بیشتر سیاست جالبی را پیش می گیرند و آن هم اینست که به مشتری ها می گویند که پس از خرید کالا تا مدت زمان مشخصی می توانند به هر دلیلی آن کالا را مرجوع نمایند . این کالاها که مصرف شده هستند در داخل انبار نگهداری می شوند تا در فرصتی مشخص به صورت عمده به فروش برسند.

کالاهای استوک براساس مقدار استفاده از آنها به درجات A , B , C , D درجه بندی می شوند . درجه A به معنی آنست که کالا کاملا سالم و نو می باشد و درجه D به معنی کالای استفاده شده و کارکرده می باشد .

مقاله پیشنهادی : 7 نکته مهم خرید مانیتور استوک

مانیتور استوک چیست مشخصات مانیتور استوک

مانیتور استوک چیست ؟

مانیتورهای استوک مانیتورهای دسته دومی هستند که به صورت وارداتی به کشور ورود کرده و سپس توسط فروشنده تست می شوند . کالای استوک به معنی کالای خراب و از کار افتاده نیست و تنها به معنی کالای کارکرده یا انبار شده می باشد . مانیتور استوک در بازار عموما از مارک های معتبری همچون HP ، SAMSUNG ، DELL و LENOVO هستند . حال باید ببینیم که آیا مانیتور استوک ارزش خرید دارد یا خیر ؟ در ادامه با فروشگاه میران همراه باشید .

چرا مانیتور استوک بخریم ؟

امروزه شاهد بالا رفتن قیمت دلار در کشور هستیم و تاثیر این افزایش قیمت خصوصا بر روی کالاهای وارداتی به شدت به چشم می خورد . با بالا رفتن قیمت تجهیزات کامپیوتر نظیر مانیتور افراد زیادی به خرید مانیتور استوک روی آورده اند . این نکته اهمیت دارد که اگر مانیتور استوک از فروشگاه معتبری تهیه شود و از سالم بودن آن مطمئن باشید خرید مانیتور استوک بسیار به صرفه تر است چرا که مانیتور در حالت نو چند برابر بیش از مانیتور استوک قیمت دارد .

بعلاوه بسیاری از کالاهای استوک وارداتی شاید در حد چند روز استفاده شده اند و به فروشگاه مرجوع شده اند پس می توان با یک قیمت بسیار پایین تر از کالای با کیفیت استفاده کرد . در مورد کالاهایی نظیر مانیتور و تلویزیون برخلاف برخی لوازم برقی یا صوتی تصویری با روشن شدن می توان متوجه کیفیت و وضوح تصویر آن شد و در صورت داشتن ایراداتی در صفحه یا نمایش می توان به سرعت متوجه عیب شد .

پس با خیال راحت می توانید مانیتور استوک خریداری نمایید . فروشگاه میران رایان عرضه کننده انواع مانیتورهای استوک با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و سالم بودن کالا را تضمین می نماید .

پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت مانیتور استوک را مطالعه نمایید . 

مانیتور استوک چیست چرا مانیتور استوک بخریم

فروشگاه میران رایان عرضه کننده مانیتورهای استوک

اگر قصد خرید مانیتور استوک از هر برند و مدلی دارید می توانید از فروشگاه معتبر میران رایان خرید خود را انجام دهید. خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . برای مشاهده نمونه مانیتورهای ما می توانید به سایت مراجعه نمایید . در فروشگاه ما حرف اول را کیفیت و قیمت منصفانه می زند .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *