نکات خرید آل این وان استوک

خرید آل این وان استوک میران رایان

فهرست مطالب

نکات خرید آل این وان استوک : وقتی اولین کامپیوترها به بازار عرضه شدند در سایزهای بزرگ بودند و جای زیادی را اشغال می کردند. اما این نکته در آن زمان اصلا مورد توجه نبود و صرفا کارکرد کامپیوتر برای کاربران مهم بود . ولی با گذشت زمان و پیدایش نسل های جدید کامپیوتر ابعاد کیس و مانیتور برای کاربران اهمیت پیدا کرد . وقتی لپ تاپ پا به عرصه گذاشت بسیار مورد توجه واقع شد ولی تنها عیب آن این بود که نسبت به کامپیوترهای شخصی قوی نبود .

در نهایت کامپیوترهایی با نام آل این وان وارد بازار شد که قدرت کامپیوترهای شخصی و کم جا بودن لپ تاپ را داشت. از آنجا که قیمت آل این وان با توجه به بالا رفتن قیمت دلار دچار افزایش شد بسیاری از افراد به آل این وان استوک روی آوردند . در این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات خرید آل این وان استوک آشنا شویم. فروشگاه میران رایان عرضه کننده انواع مانیتور ، آل این وان و کیس استوک شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

نکات مهم خرید آل این وان استوک

برای خرید هر جنس استوکی باید به نکاتی توجه کرد تا خریدی قابل قبول داشت. در مورد آل این وان هم وضع به همین منوال است. حال به نکات خرید آل این وان استوک می پردازیم :

  1. تمام جزئیات ظاهر سیستم را مورد بررسی قرار دهید تا از سالم بودن قطعات و ظاهر آن مطمئن شوید .
  2. به مشخصات سخت افزاری سیستم توجه کنید تا متناسب با نیاز شما باشد .
  3. سیستم را از نظر صفحه نمایش ، اسپیکر و سایر موارد تست کنید تا سالم باشد .
  4. خرید از یک مرکز یا فروشگاه معتبر نظیر فروشگاه میران رایان

مقاله پیشنهادی : 7 نکته مهم خرید مانیتور استوک

خرید آل این وان استوک قیمت آل این وان استوک

کاربردهای آل این وان استوک

کامپیوترهای آل این وان بدلیل حذف کیس ، اسپیکر ، کیبورد و موس فضای کمی را اشغال کرده و خصوصا برای افرادی که فضای کمی دارند و یا اداراتی که می خواهند از فضای محدود بیشترین استفاده را کنند مفید است . این خصوصیت در مورد آل این وان های استوک نیز صادق است . آل این وان های استوک لزوما کهنه و مستهلک به نظر نمی رسند بلکه برخی آل این وان های استوک با نمونه کارنکرده و نو آن تفاوت خاصی ندارند . برای خرید آل این وان استوک تمیز و کم کارکرده با فروشگاه میران رایان تماس بگیرید .

مزایای خرید آل این وان استوک

کامپیوترهای All in one نظیر کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها مزایای و معایب خودشان را دارند. برخی از مزایای خرید آل این وان استوک به شرح زیر است :

  1. کاهش فضای اشغال شده روی میز با آل این وان
  2. کاهش میزان برق مصرفی
  3. نبودن سیم ها و کابل های اضافی
  4. سبک و کم جا بودن
  5. نصب سریع و ساده
  6. پایین بودن قیمت آل این وان استوک نسبت به نو

معایب خرید آل این وان استوک

همانطور که گفتیم خرید آل این وان استوک علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز هست . در اینجا با چند عیب این سیستم ها آشنا می شویم :

  1. بالا بودن هزینه های تعمیر
  2. عدم امکان ارتقاء دادن کارت گرافیک
  3. از کار افتادن کل سیستم در صورت ایجاد مشکل در یکی از قسمتها
  4. دارای محدودیت جهت آپدیت

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله مانیتور استوک چیست؟ را از دست ندهید . 

خرید آل این وان استوک مزایا و معایب آل این وان استوک

چرا آل این وان استوک بخریم ؟

با توجه به اینکه قیمت آل این وان نو در بازار با بالا رفتن قیمت ارز افزایش چشمگیری داشته است خرید آل این وان استوک را به شما توصیه می کنیم . ولی این نکته را رعایت کنید که از هر جایی نسبت به خرید آل این وان استوک اقدام نکنید. برای خرید آل این وان استوک ابتدا مرکز معتبری را پیدا کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. ما به شما فروشگاه میران رایان را معرفی می کنیم که عرضه کننده عمده کیس ، مانیتور و آل این وان استوک است. جهت خرید آل این وان استوک کم کارکرده و تمیز می توانید با این فروشگاه تماس بگیرید .

کلام آخر

در خرید وسایل استوک خصوصا قطعات کامپیوتر ، لوازم صوتی و تصویری و لوازم برقی و خانگی باید دقت زیادی کرد چرا که شاید در ظاهر وسیله سالم و کم کارکرد به نظر برسد ولی ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد. به همین دلیل خرید لوازم استوک باید از فروشگاههای معتبر این لوازم صورت گیرد . همچنین خرید آل این وان استوک ، کیس و مانیتور استوک بهتر است از فروشگاهی معتبر نظیر میران رایان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید : قیمت مانیتور استوک 

خرید آل این وان استوک آل این وان ارزان

فروشگاه میران رایان عرضه کننده مانیتور ، کیس و آل این وان استوک

عرضه انواع آل این وان ، کیس و مانیتور استوک در فروشگاه میران رایان انجام می شود . این فروشگاه عرضه کننده عمده و جزئی لوازم کامپیوتر استوک می باشد . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان میران رایان تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *