در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک اچ پی مدل Z24i سایز 24 اینچ

تومان2,850.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

مانیتور استوک اچ پی مدل Z24I، گزینه ای ایده آل برای ادارت و طراحان حرفه است. این مانیتور 24 اینچی دارای طراحی چشم گیر و کیفیتی فوق العاده می باشد. لازم به ذکر است که رزولوشن در مانیتور Z24I برابر است با 1920*1200 پیکسل.

نوع پنل این مانیتور نیز IPS است. تکنولوژی IPS، روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید می باشد. همچنین بر سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر تاثیر دارد. این پنل کیفیت LCDها را ارتقا می دهد. پنل‌های IPS دارای زاویه دید بسیار بالایی هستند و معمولا با همین ویژگی شناخته می شوند.

این مانیتور با کنتراست:” 1000:1 (استاتیک) و 5000000:1 (داینامیک) ” و روشنایی 250 سی دی بر مترمربع، لذت تماشای تصاویری واضح  و روشن را در اختیار شما میگذارد. مدل Z24I از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند. و در زمان کوتاهِ 8 میلی ثانیه پاسخگوی کاربر است. علاوه برآن نسبت ابعاد در مانیتور فوق 16:10 و زاویه دید افقی و عمودی آن 178 درجه است.

مانیتور استوک اچ پی  مدل  Z24Iبا داشتن پورتهای کامل، امکان اتصال به سایر وسایل جانبی و چند رسانه ای را فراهم می آورد. پورتهای این نمایشگر شامل موارد زیر است:
پورت VGA، پورت DVI، پورت display  (دیسپلی‌پورت  ها قادر به ارسال ویدیوی دیجیتال با رزولوشن 4K به نمایشگر هستند). و چهار عدد اتصال USB.

اگر به دنبال مانیتوری با قیمتی مناسب از برندی معتبر و قابل اطمینان هستید، که دارای ویژگی های منحصربه فردی باشد، ما به شما مانیتور استوک اچ پی  مدل  Z24Iرا پیشنهاد می دهیم.

بررسی بیشتر

مانیتورهای آمریکایی اچ پی با ویژگی های جالب توجه: قابلیت تنظیم ارتفاع، انتخاب زبان و وضوح خیره کننده در سایزهای مختلف، مناسب برای ساعتها استفاده از مانیتور توسط همه کابران می باشد.

شما می نوانید به راحتی شیب و ارتفاع مانیتور استورک اچ پی مدل  Z24Iرا تنظیم کنید. و یا نمایشگر آن را تا زاویه 90 درجه بچرخانید و باتوجه به موقعیت تان تغییر دهید. درنتیجه هنگام کار با این نوع از ماینتورها دچار خستگی کمر و گردن نمی شوید.

بعلاوه اگر مجبور هستید در روز به مدت طولانی از مانیتور استوک مدل z24i استفاده کنید، به هیچ وجه نگران نباشید، چراکه فناوری های بروز در این مانیتور مانع از آسیب به چشمان شما می شود. این محصول از طراحی بدون لرزش  استفاده می کند که میزان روشنایی را بدون چشمک زدن LED با سرعت بالا تنظیم کرده است.

از دیگر ویژگی های این مانیتور می توان به وزن 6.96 کیلوگرمی آن  و حداکثر برق مصرفی 220 ولت اشاره کرد. استفاده از نور پس زمینه LED  صرفه جویی چشمگیری در مصرف برق ایجاد می کند. همچنین، چون حاوی جیوه نیست، یک صفحه نمایش کریستال مایع است که هنگام دفع با محیط جهانی سازگار است.

لازم به ذکر است که این متانیتور در دمای 5 تا 35 درجه سانتیگراد و رطوبت 20 تا 80 درصد (غیرمتراکم) دارای عملکردی فوق العاده است و تمامی نیازهای شما را حین کار برآورده می کند.

خرید مانیتور استوک اچ پی  مدل z24i

شما می توانید به راحتی این مانیتور را پس از مطالعه مشخصات و بررسی های لازم از فروشگاه میران رایان خریداری کنید. میران رایان بزرگترین تامین کننده تجهیزات کامپیوتری نو و استوک با دوازده سال سابقه فعالیت در بازار، اکنون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. تیم پشتیانی میران رایان هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه تمامی مشاوره های رایگان در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, , ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

,

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

کابل

, , ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک اچ پی مدل Z24i سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *