در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل U2412Mb سایز 24 اینچ

تومان2,800.000

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

دل یک شرکت معتبر و معروف در بازار فروش کامپیوتر، لپتاپ و مانیتور است که از نظر مصرف کنندگان محصولات آن، قابل اطمینان هستند. بنابراین اگر به دنبال مانیتوری با وضوح و کیفیت بالا هستید که قابل استفاده در دفتر، محل کار و خانه برای ساعات طولانی باشد، مانیتور استوک مدل U2412MB با پنل IPS که توسط شرکت دل تولید شده می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. 

این مانیتور با رزولوشن 1200 ×1920 و وضوح صفحه نمایش بالا به شما امکان می دهد تصاویر و جزئیات را با کیفیت ببینید.  مانیتور استوک دل مدل U2412mb  با اندازه صفحه نمایش 24 اینچ و پشتبانی از 16.7 میلیون رنگ، لذت تماشا و استفاده بلقوه تصاویر را در اختیار شما می گذارد. 

علاوه بر آن  مانیتور U2412MB تعداد زیادی سوکت دارد که به راحتی می توان آن را به سایر وسایل جانبی و چند رسانه ای متصل کرد. آن ها را می توان چنین برشمرد:   DVI ,DISPLAY و USB.

از ویژگی های دیگر این مانیتور می توان به پایه فابریک آن و عدم ایجاد خستگی برای چشم در دراز مدت، قیمت مناسب و… اشاره کرد. در نتیجه این مانیتور می تواند برای دفترها، ادارات و استفاده های طولانی مناسب باشد.

مانیتور استوک دل مدل U2412Mb سایز 24 اینچ
مانیتور استوک دل مدل U2412Mb سایز 24 اینچ

بررسی بیشتر

از ویژگی های مهم مانیتور U2412MB می توان انعطاف پذیری آن را نام برد. به این معنا که شما می توانید با تنظیمات شیب، ارتفاع و چرخش مانیتور آن را در محدوده دلخواه خود تنظیم کنید تا هرگز دچار خستگی کمر و گردن در حین کار نشوید. 

مانیتور U2412MB با زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه، دیدی مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد.  حداقل زمان پاسخگویی در این مانیتور 8 میلی ثانیه است و با حداکثر روشنایی 300 نیت، دید عالی را نصیب  ببیندگان می کند. البته باید اشاره کرد نسبت کنتراست در این مانیتور 1000:1 است. 

علاوه بر این با تنظیمات مصرف انرژی، روشنایی آن را می توانید با لمس یک دکمه تغییر دهید تا با استفاده از این پانل بدون آرسنیک و جیوه با طراحی سازگار با محیط زیست، در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.  

این مانیتور منطبق با استانداردهای زیر است:

  • ENERGY STAR 5.1
  • EPEAT Gold

اگر به دنبال مانیتوری با قیمت به صرفه و مصرف برق بهینه هستیدف ما پیشنهاد می دهیم مانیتور U2412mb  ULTRASHARP را تهیه کنید و از استفاده با آن حتی در مدت زمان های طولانی لذت ببرید. 

خرید مانیتور استوک دل مدل U2412Mb سایز 24 اینچ

شما می توانید به راحتی این مانیتور را پس از مطالعه مشخصات و بررسی های لازم از فروشگاه میران رایان خریداری کنید. میران رایان بزرگ ترین تامین کننده تجهیزات کامپیوتری نو و استوک است که دوازده سال سابقه فعالیت در بازار را دارد. میران رایان اکنون توانسته سهم قابل توجهی از بازار تجهیزات کامپیوتری را از آن خود کند. تیم پشتیانی میران رایان از ساعت 9 صبح تا 9 شب تمام روز های هفته، آماده پاسخگویی به سوالات شما است. شما می توانید از ما در خصوص خرید هر یک از تجهیزات کامپیوتری، مشاوره رایگان دریافت کنید. 

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

کابل

, , ,

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل U2412Mb سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *