در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل S2721HN سایز 27 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 27 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LED (IPS)
  • رزولوشن: 1080×1920
  • رنگ: سفید

تومان7,500.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

شرکت دل، شرکتی معروف در حوزه تولید تجهیزات پیشرفته برای اداره ها، مصارف خانگی، گیم و…است. مانیتور استوک دل مدل S2721HN سایز 27 اینچ، مانیتوری در دسته مانیتور های طراحی و گیمینگ است. این مانیتور از صفحه عریض 27 اینچی برخوردار است و با طراحی لبه های بسیار نازکش بهترین تصویر را نمایش می دهد. صفحه نمایش این مانیتور LED با خصوصیات فنی بالایی که دارد قادر است تمامی نیاز های یک طراح گرافیست، معمار و به سادگی هر فردی را که از این مانیتور استفاده می کند، برآورده کند.

طراحی این مانیتور 27 اینچی بسیار شیک بوده و برای استفاده شخصی شما ایده آل است. این طراحی مینیمال و مدرن، با ظرافت های خاصی که در صفحه مانیتور به می برد، فضای کاری شما را متعادل می کند و جای زیادی را اشغال نمی کند. طراحان دل با به کار بردن رنگ های سفید و مشکی در متریال این مانیتور، جلوه ای خاص به آن بخشیده اند. به طوری که با هر نوع چیدمانی سازگار است.

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که برای یک طراح یا یک گیمر حرفه ای مهم است، اندازه صفحه مانیتور است. اگر شما نیز در طی روزمره ساعات زیادی را صرف استفاده از فضای آنلاین و کار با دستگاه می کنید، مانیتور دل مدل S2721HN مناسب شماست. مانیتور 27 اینچی دل، تصاویر را با سرعت مناسب، رزولوشن بالا و کنتراست خوب و…به نمایش می گذارد.این امر باعث می شود که بهره وری شما از کارتان و زمانی که می گذارید افزایش یابد. در ضمن این مانیتور از قابلیت محافظت از چشم برخوردار است. این قابلیت باعث می شود که نور آبی در چشم های شما منعکس نشود. در نتیجه تعداد ساعات بیشتری را بر روی کاری که انجام می دهید متمرکز شوید.

بررسی بیشتر

نسبت تصویر در مانیتور استوک دل مدل S2721HN سایز 27 اینچ، 16:9 است. با این نسبت تصویر، صفحه نمایشگر به صورت عریض برای شما ویدیو، فایل، عکس و… به نمایش می گذارد. نوع پنل این مانیتور فول اچ دی دل IPS و رزولوشن آن 1080×1920 است. این نوع پنل و رزولوشن برای انجام کار های گرافیکی شما یک مقدار بسیار خوب می باشد. مانیتور27 اینچی LED دل، بدون هیچگونه ضعفی، تصاویر با رنگ های عمیق را نمایش می دهند. شدت روشنایی این محصول 300 نیت است و با 16.9 میلیون رنگی که پشتیبانی می کند، جلوه گر واقعی ترین تصاویر است. همچنین تا 99.9% از فضای رنگی sRGB را در بر می گیرد. سرعت مانیتورS2721HN  یکی دیگر از فاکتور های جذاب آن است و اندازه آن 4 میلی ثانیه است.

 نسبت کنتراست مانیتور استوک 2721HNS، 1000:1 است و کنتراست پویای آن 8000000:1 است. کنتراست پویای بالای این مانیتور،آن را مانیتوری مناسب برای گیم هایی با گرافیک های بسیار بالا کرده است. از مهم ترین ویژگی هایی که باعث خاص بودن این مانیتور از دیگر مانیتور ها می شود، قابلیت AMD Free Sync است. این ویژگی باعث می شود که از افتادن لگ روی مانیتور و پاره شدن تصویر جلوگیری شود. اصلی که در تولید محصولات دل به صورت کلی رعایت می شودف کم مصرف بودن آن هاست. در خصوص این مانیتور نیز همین طور است. مصرف برق این مانیتور به نسبت کیفیتی که ارائه می دهد بسیار کم و 19 وات است.

خرید مانیتور استوک دل مدل S2721HN سایز 27 اینچ

شما نیز می توانید از این مانیتور با کیفیت بهره مند شوید. فروشگاه اینترنتی میران رایان با داشتن تجربه ای بیش از یک دهه در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، گیمینگ و طراحی، آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد. شما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب می توانید از خدمات مشاوره ای میران رایان استفاده کنید و محصولی را تهیه کنید که برای شما طراحی شده است.

توضیحات تکمیلی

برند

پورت

,

اسپیکر

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

,

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

کابل

, , ,

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل S2721HN سایز 27 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *