در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک اچ پی مدل ZR2440w سایز 24 اینچ

تومان3,200.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

 

مانیتور استوک اچ‌پی ZR2440w، در مدرن ترین حالت خود و شیک تر از همیشه طراحی شده است. این مانیتور در دسته مانیتور های طراحی پیشرفته و اداری محسوب می شود. شما میتوانید با استفاده از این مانیتور طراحی های خود را به صورت کاملا پیشرفته انجام دهید. بدون اینکه نگرانی از بابت کیفیت رنگ تصویر خود داشته باشید. این مانیتور بهترین انتخاب شما برای سیستم های: گرافیکی تخصصی، تدوین، انیمیشن، عکاسی و… می باشد.

طراحی مانیتور استوک اچ‌پی ZR2440w طبق جدیدترین اصول مدن و بازار است و با داشتن پایه ای کاربردی امکان انعطاف پذیری این مانیتور را به شکل ویژه ای افزایش داده است. شما به سادگی می توانید با قابلیت های پایه این مانیتور، زاویه دید خود را تغییر دهید. این طراحی ارگونومی به شما این امکان را می دهد که شیب، ارتفاع و محور چرخش مانیتور اچ پی خود را تغییر دهید. با تنظیم این موارد گفته شده زاویه دید بهتری خواهید داشت و از لحاظ جسمی دچار هیچ آسیبی در حین استفاده طولانی مدت از دسکتاپ خود نخواهید شد.

این مانیتور با قابلیت عدم انعکاس نور آبی، این امکان را برای شما فراهم می کند که سلامت چشمان خود را در حین استفاده حفظ کنید. بهره وری خود را از کارتان با استفاده از این مانیتور به صورت چشمگیری افزایش دهید. مدارک و اسناد اداره تان را با کمی اسکرول کردن نظم بخشید. با کیفیت ترین پرزنتیشن های خود را ارائه دهید و از دیدن میلیون ها رنگ زنده در این مانیتور استوک لذت ببرید.

 

بررسی بیشتر

پنل این مانیتور LED،IPS  است. این نوع پنل به شما این امکان را می دهد که صفحه نمایش با کیفیت ترین نسبت به دیگر پنل ها مانند پنل TN داشته باشید. نسبت تصویر در این مانیتور استوک 16:10 می باشد و تصاویر را به صورت عریض برای شما نمایش می دهد. کنتراست داینامیک این مانیتور 1000:1 بوده و یک نسبت استاندارد است. کنتراست پویا این مانیتور حرفه ای 2000000:1 می باشد. این کنتراست به شما با وضوح ترین و با کیفیت ترین تصویر را ارائه می دهد. تمامی کار های فتوشاپی و گرافیکی شما را ساپورت می کند. روشنایی 350 نیت این ماینترو بر میزان کیفیت آن می افزاید و باعث می شود رنگ ها را وضوح بهتری مشاهده کنید. رزولوشن این مانیتور طراحی اچ پی 1920 x 1200 است و سرعت آن 6 میلی ثانیه می باشد.

مانیتور استوک اچ پی از 16.7 میلیون رنگ و 72% طیف رنگی معمولی را پشتیبانی می کند.

خرید مانیتور استوک اچ پی مدل ZR2440w سایز 24 اینچ

پس از بررسی های لازم شما نیز میتوانید انی مانیتور با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی میران رایان تهیه کنید. میران رایان فعالیت مفید بیش از 12 سال در زمینه فروش تجهیزات اداری، طراحی، گیمینگ و… سهم قابل توجهی از این مارکت را از آن خود کند. متخصصان میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی سوالات و ابهامات شما عزیزان راجع به محصولات هستند. به علاوه می توانید از مشاوره فروش و مقایسه محصولات ما نیز بهره مند شوید.

توضیحات تکمیلی

برند

پورت

, , , ,

رزولوشن

رنگ

سایز

کابل

, , ,

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک اچ پی مدل ZR2440w سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *