در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk G3 800 Tiny

  • پردازنده: Core i5 (7500t)
  • هارد: SSD (256GB)
  • رم: DDR4 (8GB)
  • گرافیک: Intel HD Graphics 630

تومان4,450.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

در این مطلب قرار است درباره یکی از محصولات اچ پی صحبت کنیم. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از محصولات برندهای معتبر استفاده کنند. با توجه به نوسانات شدید ارزی و تاثیر آن بر بازار محصولات الکتریکی، خرید محصولات آکبند برای اغلب کاربرها مقدور نیست. در این شرایط ما به این عزیزان محصولات استوک اروپا و آمریکا را پیشنهاد می دهیم. اگر به دنبال کیس برای انجام کارهای شرکتی یا روزمره و یا حتی طراحی و گیمینگ هستید، کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk G3 800 Tiny  می تواند برای شما مفید باشد.

این کیس استوک آمریکایی از آن دسته کیس هایی است که از طراحی چشم نوازی برخوردار است. طراحی زیبای آن می تواند جلوه خاصی به میز کار شما بدهد. اندازه کوچک و وزن سبک این کیس، به شما این امکان را می دهد که بتوانید آن را روی میز به صورت عمودی یا خوابیده و حتی پشت مانیتور خود قرار دهید. وزن این دستگاه تقریبا 1.2 کیلوگرم در ابعاد 17.68×17.48×3.38 سانتی متر است. برای هر کاربر حرفه ای مهم است که قبل از خرید محصول، ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهد. یکی از این ویژگی ها پردازنده ها هستند. این سیستم به دلیل داشتن پردازنده نسل ششم ساخت شرکت اینتل، عملکرد بالایی دارند. پردازنده این کیس استوک از سری Core i5 می باشد و مدل آن نیز 7500t است.

یکی دیگر از مواردی که برای طراحان حرفه ای و گیمرها بسیار دارای اهمیت است، حافظه و پردازنده گرافیکی کامپیوتر است. در ادامه به معرفی تمامی این ویژگی ها می پردازیم.

 

بررسی بیشتر

می دانیم که کیس ها محفظه هایی در اندازه های مختلف هستند که درون خود تمامی اجزای کامپیوتر را جای می دهند. به همین دلیل به طور کلی به کیس ها کامپیوتر هم می گویند. کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk G3 800 Tiny  از گروه کیس های کوچک و کم جا است. حافظه داخلی این دستگاه از نوع  SSD m2 می باشد. SSD از سری جدید نسل های حافظه داخلی و یا هارد محسوب می شود. سرعت پردازش بالاتری نسبت به انواع هاردهای قدیمی تر دارد. به همین دلیل قیمت آن قدری بالاتر است. ظرفیت حافظه در این کیس نیز 256 گیگا بایت می باشد.

علاوه بر حافظه داخلی که بسیار مهم است، نوع و ظرفیت رم نیز مورد بررسی قرار می گیرد. مدل رم در این دستگاه DDR4 و ظرفیت آن نیز 8 گیگا بایت می باشد.

ویژگی بعدی پردازنده گرافیکی این کیس است. پردازنده گرافیکی این کامپیوتر توسط شرکت اینتل ساخته شده است و مدل آن Intel HD Graphics 630 می باشد.

در هنگام خرید یک محصول الکتریکی به ویژه سیستم های کامپیوتری باید بدانیم که درگاه های ارتباطی در آن ها نقش مهمی دارند. پورت ها و یا درگاه های ارتباطی می توانند دستگاه ها را به هم متصل کنند. این امر باعث می شود دستگاه فعلی شما مجهز شود.

این کیس استوک دارای پورت هایی مثل پورت Ethermet، پورت VGA،  دو عدد پورت Display، شش عدد USB، پورت  type-c، پورت میکروفون و هدفون است.

 

 

خرید کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk G3 800 Tiny

برای خرید یک کیس استوک یا دست دوم اروپا  یا آمریکا، باید بسیار دقت کنید. برای چنین تصمیمی بهتر است از متخصصان مربوط به آن حوزه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که خرید محصولات استوک نسبت به نمونه آکبند آن ارزان و بسیار مقرون به صرفه است.

شما نیز اگر قصد خرید کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk G3 800 Tiny سالم و با قیمت مناسب را دارید، این امکان برای شما فراهم شده است که از طریق فروشگاه اینترنتی میران رایان اقدام نمایید. میران رایان با داشتن تجربه ای بیش از 12 سال در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، طراحی و گیمینگ، آماده پاسخ به سوالات شما در زمینه خرید و مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد. فروشگاه اینترنتی میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی سوالات و آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره ای برای تهیه مناسب ترین محصول به شما عزیزان خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, ,

رنگ

,

سری پردازنده

مدل پردازنده

نوع حافظه RAM

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk G3 800 Tiny”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *