در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk G2 800 SFF

  • پردازنده: Core i5 (7500)
  • هارد: HDD (500 GB)
  • رم: DDR4 (8 GB)
  • گرافیک: Intel HD Graphics 530

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

توضیحات اجمالی در مورد کیس استوک اچ پی EliteDesk G3 800 SFF Core i5 (7500)

شرکت اچ پی یکی از برندهای معتبر در حوزه فناوری اطلاعات و یا IT است. این شرکت یک کمپانی چند ملیتی و واقع در کشور آمریکا می باشد. برند اچ پی تولید کننده انواع تجهیزات کامپیوتری، لپ تاپ و چاپگرها است. محصولی که دراین مقاله قصد معرفی آن را داریم، کیس استوک اچ پی EliteDesk G3 800 SFF Core i5 (7500)  است.

به طور معمول محصولات برندهای معتبر دارای قدرت و عملکرد بالاتری نسبت به محصولات آکبند و نوی تولید آسیایی هستند. اگر شما یک کاربر حرفه ای هستید و بودجه کافی برای خرید یک کیس اروپایی را ندارید، به شما کیس های استوک اروپا یا آمریکا را پیشنهاد می دهیم.

ابعاد کیس استوک اچ پی EliteDesk G3 800 SFF Core i5 (7500)

در ابتدا باید بدانیم محصولی که انتخاب می کنیم، چه ویژگی هایی از نظر فیزیکی دارد. کیس استوک اچ پی EliteDesk G3 800 SFF Core i5 (7500)  دارای وزنی در حدود 5.3 کیلو گرم است. همچنین ابعاد بدون قاب آن در حدود 388.11×308.10×100.08 میلی متر می باشد.

این کیس را نیز مانند تمامی مینی کیس ها می توانید روی میز کار خود به صورت عمودی یا خوابیده و یا پشت مانیتور خود قرار دهید. این مینی کیس ها در مقایسه با کیس ها در اندازه و ابعاد بزرگ تر، فضای کم تری از محل کارتان را اشغال می کند.

پردازنده

سی پی یو و یا پردازنده ها در سیستم های کامپیوتری نقش مهم و اساسی دارند. پردازنده این کیس توسط شرکت اینتل ساخته شده است. این پردازنده از سری Core i5 و مدل 7500 می باشد. فرکانس پایه در این پردازنده چهار هسته ای 3.4 گیگا هرتز و حداکثر فرکانس در آن 3.8 گیگا هرتز است. همچنین دارای حافظه کش 6 مگا بایتی نیز می باشد.

رم

مدل رم کیس اچ پی EliteDesk G3 800 SFF Core i5 (7500) از نوع DDR4 می باشد و ظرفیتی برابر با 8 گیگا بایت دارد.

هارد

همیشه در هنگام خرید کیس ها، برای کاربران حرفه ای مهم است که حافظه داخلی و یا هارد در سیستم های کامپیوتری از چه نوع و دارای چه ظرفیتی است. کیس اچ پی مدل EliteDesk G3 800 SFF Core i5 (7500)  دارای هارد از نوع HDD می باشد. ظرفیت این هارد معادل 500 گیگا بایت است.

پورت ها

همان طور که می دانید، پورت ها یا درگاه های ارتباطی وظیفه اتصال دستگاه شما به دستگاه های دیگر را دارند. از این طریق دستگاه شما پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. هر چه این درگاه های ارتباط و یا پورت ها بیشتر باشد، دستگاه شما مجهز تر خواهد شد. این کیس دارای پورت های USB 2.0، پورت های USB 3.1، پورت Display، پورت اترنت، پورت VGA، پورت Serial، خروجی هدفون و میکروفون است.

بررسی بیشتر

کیسی که به شما معرفی کردیم دارای یک پردازنده گرافیکی یکپارچه است. این پردازنده گرافیکی ساخت شرکت اینتل، و نوع و مدل آن Intel HD Graphics 530 می باشد.

اگر قصد خرید یک کیس حرفه ای با عملکرد بالا را دارید، می توانید جهت مشاوره با میران رایان تماس حاصل نمایید.

خرید کیس استوک اچ پی EliteDesk G3 800 SFF Core i5 (7500)

اگر می خواهید یک کیس استوک یا دست دوم اروپا یا آمریکا را بخرید، باید بسیار دقت کنید. بهتر است برای چنین تصمیمی از متخصصان مربوط به آن حوزه مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که خرید محصولات استوک نسبت به نمونه آکبند آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

اگر قصد خرید کیس استوک اچ پی EliteDesk G3 800 SFF Core i5 (7500) سالم و با قیمت مناسب را دارید، این امکان برای شما فراهم شده است که از طریق فروشگاه اینترنتی میران رایان اقدام نمایید. میران رایان با داشتن تجربه ای بیش از 12 سال در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، طراحی و گیمینگ، آماده ارائه کلیه خدمات پشتیبانی، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید و مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد. فروشگاه اینترنتی میران رایان در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی تماس های شما عزیزان در جهت ارائه خدمات مشاوره ای خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

پورت

, ,

رنگ

سری پردازنده

مدل پردازنده

نوع حافظه RAM

,

اسپیکر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk G2 800 SFF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *