در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk 8300 SFF

  • پردازنده: Core i7(3770)
  • هارد: HDD 500
  • رم: 4GB (DDR3)
  • گرافیک: Intel HD(2500)

تومان2,500.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

کیس استوک  اچ پی مدل   EliteDesk 8300  SFF، از مدل های پرفروش برند اچ پی محسوب می شود. این کیس استوک شامل آپشن های متنوعی است که تقریبا نیازهای هر کاربری را رفع می کند.

پردازنده ی مرکزی (cpu)، مهمترین قسمت هر کیس است. پردازنده این مدل از کیس های اچ پی، ساخت شرکت اینتل است. سری این پردازنده corei7 است و از نسل سوم پشتیبانی می کند. پردازنده های core i7 جزو پیشرفته ترین نوع پردازنده هستند. ضمن آنکه محدوده فرکانس پردازنده بین 3.2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز است. همچنین این کیس استوک دارای 6 مگابایت حافظه کش است.

کیس استوک  اچ پی مدل  EliteDesk 8300  SFF، از 4 گیگابایت رم با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت برخوردار است. نوع این رم DDR3  است. رم های DDR3 علاوه بر آنکه سرعت بالاتری نسبت به رم های مدل های قدیمی تر از خود دارند از نرخ انتقال داده بیشتر و ولتاژ کاری تا 1.5 ولت بهره مندند.

از مشخصات دیگر این کیس استوک می توان به کارت گرافیک ساخت شرکت اینتل، مدل 2500 اشاره کرد.

 

بررسی بیشتر

 

در این قسمت به سایر ویژگی های کیس استوک  اچ پی مدل   EliteDesk 8300  SFF، می پردازیم.

حافظه داخلی (هارد) این کیس از نوع HDD با حافظه 500 گیگابایت است. با این حال این هارد قابلیت ارتقا تا 2 ترابایت را دارد. حافظه های HDD علاوه بر اینکه ارزان قیمت هستند، سرعت و ظرفیت قابل توجهی دارند.

لازم به ذکر است EliteDesk 8300  SFF، از پورت هایی کافی جهت اتصال به سایر وسایل جانبی و چند رسانه ای بهره می برد. این پورت ها شامل VGA، dISplay، serial، 6 عدد USB2  و 4 عدد   USB3 هستند.

شما می توانید از کیس فوق برای کاربرد های خانگی، عمومی، مهندسی، حسابداری و برنامه نویسی با اطمیمنان استفاده کنید. همچنین سیستم های عاملی که این کیس از آنها پشتیبانی می کند شامل ویندوز 8.1 و 10 و نسخه های مختلف لینوکس است.

این کیس استوک وزنی معادل با 7.6 کیلوگرم و ابعادی برابر با 100×338×378.5 دارد. بنابراین می توانید به سهولت کیس را در محیط کارتان جاسازی و یا جابه جا کنید.

بنابراین اگر به دنبال تهیه کامپیوتری هستید که تا مدت زمان طولانی در طی شبانه روز روشن باشد این کیس انتخاب مناسبی است. چراکه ساخت قطعات این کامپیوتر از قطعات صنعتی با طول عمر بالا است. همچنین این کامپیوتر در مقابل نوسانات برقی مقاومت بالایی دارد و به آسانی  نمی سوزد.

کیس استوک  اچ پی، فوق العاده بی سر و صدا و بی دردسر است.کاملا سالم و تمیز، با ظاهری چشم نواز و قیمتی ایده آل لذت استفاده از سیستم کامپیوتری و با کیفیت را در اختیار شما می گذارد.

خرید کیس استوک  اچ پی مدل   EliteDesk 8300  SFF

 

خرید کیس معمولا نیازمند دقت و بررسی های مفصل است. چنانچه قصد دارید  کیس استوک اچ پی مدل  EliteDesk  8300 SFF را تهیه کنید، ما به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می دهیم، پس از مشاهده مشخصات و بررسی های لازم  محصول مورد نظر را از فروشگاه میران رایان  خریداری کنید. ما امروز مفترخیم  که فروشگاه میران رایان از بزرگترین تامین کننده  های تجهیزات کامپیوتری نو و استوک با بیش از یک دهه فعالیت در بازار ایران، امروز به مرحله ای رسیده است که قادر است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. تیم پشتیانی میران رایان هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان  و ارائه تمامی مشاوره های لازم به صورت رایگان در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیس استوک اچ پی مدل EliteDesk 8300 SFF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *