در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل P2217h سایز 22 اینچ

  • سایز صفحه نماییش: 22 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LED(IPS)
  • رزولوشن: 1080 ×1920
  • رنگ: مشکی

تومان2,500.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

مانیتور Dell P2217H یک محصول با کیفیت  از شرکت دل است. مانیتور استوک  Dell P2217H صفحه‌ نمایش 22 اینچی دارد. رزولوشن این مانیتور  1920×1080 پیکسل و FULL HD می باشد و می‌تواند گزینه مناسبی برای  علاقه‌مندان به بازی و گرافیک باشد.

اگر به دنبال مانیتور ارزان قیمت  هستید با سرعت بالا هستید، مانیتور استوک Dell P2217H  عملکرد فوق العاده ای دارد و تصاویر را به‌ صورت عالی ارائه می‌کند.

این مانیتور  دارای درگاه های زیر می باشد:

درگاه های ورودی HDMI ، VGA ، DisplayPort ،  DVI-D  و USB مجموعه ورودی‌های این محصول را تشکیل می‌دهند. بنابراین می توانید به سادگی آن را به سایر وسایل جانبی و چند رسانه ای دیگر متصل کنید.

مانیتور مذکور با پنل IPS  و نور پس زمینه LED از 16 میلیون رنگ پیشتیبانی می کند. بنابراین با مانیتور P2217HC قادرید تصاویر را با کیفیتی فول اچ دی در نسب صفحه نمایش 16:9 با جزئیاتی دقیق مشاهده کنید.

این مانیتور درجه B  است. مانیتورهای درجه B باید تست صفحه نمایش را بدون پیکسل های مرده یا تغییر رنگ پشت سر بگذارند، همچنین در مانیتورهای درجه Bهیچ ترک یا آسیب زیادی روی صفحه نمایش وجود نخواهد داشت.

روشنایی تصویر در این مانیتور 250cd/m2  و با نسبت کنتراست 1000:1  تصاویر را با دقت بالایی در اختیار ببینده قرار می دهد.

اگر اولویت شما در انتخاب مانیتور قیمت به صرفه و سرعت بالای عملکرد آن است، به شما پیش می دهیم مانیتور استوک دل مدل P2217H  را انتخاب کنید.

بررسی بیشتر

همانطور که عنوان شد مانیتور P2217H دارای سرعت پاسخ دهی مناسبی است. زمان پاسخگویی در آن 5 میلی ثانیه می باشد. علاوه بر آن از نظر وزن و سنگینی نیز نسبت به سایر مدل های مانیتور P شرکت دل، سبکتر و 4 کیلوگرم می باشد.

قابل ذکر است که ابعاد این مانیتور  65*12.5*42 سانتی متر است. درنتیجه می توانید با مطالعه ویژگی های مانیتور P2217h و بررسی  و مقایسه قابلیتهای آن یا سایر مانیتورهای مدل  p  از شرکت دل  انتخابی مناسب با توجه به نیاز های خود داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که قیمت مناسب و عملکرد فوق العاده مانیتور استوک P2217h آن را برای هر کاربر با هر هدفی قابل استفاده کرده است.

خرید مانیتور استوک دل مدل  P2217h

شما می توانید به راحتی این مانیتور را پس از مطالعه مشخصات و بررسی های لازم از فروشگاه میران رایان خریداری کنید. میران رایان بزرگترین تامین کننده تجهیزات کامپیوتری نو و استوک با دوازده سال سابقه فعالیت در بازار، اکنون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. تیم پشتیانی میران رایان هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه تمامی مشاوره های رایگان در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, , ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

,

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

کابل

, , ,

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل P2217h سایز 22 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *