در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

تبلت ویندوزی ایکس ویژن

تومان7,000.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

توضیحات اجمالی در مورد تبلت ویندوزی ایکس ویژن

ابعاد تبلت

در ابتدا باید بدانیم محصولی که انتخاب می کنیم، چه ویژگی هایی از نظر فیزیکی دارد. تبلت ویندوزی ایکس ویژن دارای وزنی در حدود 550 گرم است. همچنین ابعاد بدون قاب آن در حدود ۱۰.۴ × ۱۷۲.۵ × ۲۵۸میلی متر می باشد.

این تبلت را نیز مانند تمامی تبلت ها می توانید روی میز کار خود به صورت عمودی یا خوابیده قرار دهید.

پردازنده

سی پی یو و یا پردازنده ها در سیستم های کامپیوتری نقش مهم و اساسی دارند. پردازنده این تبلت توسط شرکت اینتل ساخته شده است. این پردازنده از سری Intel Bay Trail-T Z۳۷۳۵D می باشد.

رم

مقدار رم این دستگاه 2 گیگابایت می باشد.

هارد

همیشه در هنگام خرید تبلت ها، برای کاربران حرفه ای مهم است که حافظه داخلی و یا هارد در سیستم های کامپیوتری از چه نوع و دارای چه ظرفیتی است. تبلت ایکس ویژن دارای هارد از نوع HDD می باشد. ظرفیت این هارد معادل 64 گیگابایت است.

پورت ها

همان طور که می دانید، پورت ها یا درگاه های ارتباطی وظیفه اتصال دستگاه شما به دستگاه های دیگر را دارند. از این طریق دستگاه شما پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. هر چه این درگاه های ارتباط و یا پورت ها بیشتر باشد، دستگاه شما مجهز تر خواهد شد. این تبلت دارای پورت های Micro USB ، پورت های Mini Hdmi و خروجی هدفون است.

خرید تبلت ویندوزی ایکس ویژن

اگر می خواهید یک تبلت بخرید، باید بسیار دقت کنید. بهتر است برای چنین تصمیمی از متخصصان مربوط به آن حوزه مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشد.

اگر قصد خرید تبلت ایکس ویژن سالم و با قیمت مناسب را دارید، این امکان برای شما فراهم شده است که از طریق فروشگاه اینترنتی میران رایان اقدام نمایید. میران رایان با داشتن تجربه ای بیش از 12 سال در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، طراحی و گیمینگ، آماده ارائه کلیه خدمات پشتیبانی، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید و مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد. فروشگاه اینترنتی میران رایان در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی تماس های شما عزیزان در جهت ارائه خدمات مشاوره ای خواهد بود.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تبلت ویندوزی ایکس ویژن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *