در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل P2418D سایز 24 اینچ

  • سایز صفحه نماییش: 24 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LED (IPS)
  • رزولوشن: 1440 ×2560
  • رنگ: مشکی

تومان4,800.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

برند دل یکی از آن برندهایی است که دیگر نیازی به معرفی ندارد. کاربران زیادی از سراسر جهان از محصولات این برند شناخته شده استفاده می کنند. این شرکت آمریکایی توانسته است با تولید و توسعه محصولات در زمینه فناوری اطلاعات، سهم زیادی از بازار این محصولات را به خود اختصاص دهد. یکی از محصولات این برند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، مانیتورهای ساخت این کمپانی می باشد. اگر شما هم قصد خرید یک مانیتور را دارید و از علاقه مندان این برند هستید اما با توجه به نوسانات شدید بازار ارز، قدرت خرید محصولات از برندهای معتبر خارجی را ندارید، به شما مانیتور استوک دل مدل P2418D سایز 24 اینچ را پیشنهاد می دهیم.

به طور معمول افرادی که به طور حرفه ای از محصولات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات مثل رایانه ها استفاده می کنند، ترجیح میدهند از محصولات استوک برند استفاده کنند. به این دلیل که محصولات استوک برندهای آمریکایی و اروپایی معتبر در مقابل محصولات آکبند ساخته شده توسط کشورهای آسیایی دارای کیفیت بالاتری هستند و همچنین به لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشند.

مانیتور استوک دل مدل P2418D که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم دارای وزنی معادل 7.81 کیلو گرم و ابعاد آن برابر 53.9×35.69×18.01 سانتی متر است.

اندازه صفحه نمایش این مانتیور 24 اینچ می باشد. همچنین دارای رزولوشن 2560×1440 پیکسل و شدت روشنایی 300 cd/m2 است. علاوه بر این دارای زاویه دید وسیع 178 درجه افقی و 178 درجه عمودی می باشد. این صفحه نمایش قدرت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ را دارد.

بررسی بیشتر

یکی از قابلیت های مهمی که برند دل برای این مانیتور ایجاد کرده، درگاه های ارتباطی یا پورت های آن ها هستند. درگاه های ارتباطی یا پورت ها محل اتصال دسنگاه ها به یکدیگر است. این درگاه ها به شما این امکان را می دهند که قابلیت ها و دسترسی های بهتری به امکانات دستگاه های دیگر داشته باشید. مانیتور استوک دل مدل P2418D دارای پورت های مختلف شامل پورت HDMI، پورت  Display، پورت های USB 3.0، پورت USB downstream، پورت USB upstream و خروجی هدفون و میکروفون است.

این مانیتور استوک دارای پایه قابل تنطیم است. این پایه می تواند تا ارتفاع 13 سانتی متر تنظیم شود. علاوه بر این قابلیت چرخش تا 90 درجه در جهت عقربه های ساعت را دارد.

مصرف برق نیز در این مانیتور استوک به طور معمول 20 وات است اما در زمان های اوج مصرف به 62 وات نیز می رسد.

خرید مانیتور استوک دل مدل P2418D سایز 24 اینچ

برای خرید مانیتور استوک یا کارکرده، باید بسیار دقت کنید. انتخاب خرید مانیتور استوک باید به درستی صورت بگیرد. بهتر است برای چنین تصمیمی از متخصصان آن حوزه راهنمایی بگیرید. احتمالا شما نیز بدانید که خرید محصولات استوک نسبت به نمونه آکبند و نوی آن ارزان و بسیار مقرون به صرفه تر است.

اگر قصد خرید مانیتور استوک دل مدل P2418D سایز 24 اینچ سالم و با قیمت مناسب را دارید، این امکان برای شما وجود دارد که از طریق فروشگاه اینترنتی میران رایان اقدام نمایید. میران رایان دارای  تجربه ای بیشتر از دوازده سال در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، طراحی و گیمینگ است. همچنین پاسخگو به سوالات شما در زمینه خرید و مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد. فروشگاه اینترنتی میران رایان در تمام روزهای هفته از ساعات 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی سوالات و ارائه دهنده خدمات مشاوره ای برای تهیه محصول مورد نیاز شما عزیزان خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل P2418D سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *