در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل E1910HC سایز 19 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 19 اینچ
  • نوع صفحه نمایش:   LCD (TN)
  • رزولوشن: 768×1360
  • رنگ: مشکی

تومان1,150.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

مانیتور استوک دل مدل E1910HC سایز 19 اینچ، با قیمتی نازل و ویژگی هایی کامل، گزینه ای مناسب برای کارهای رومزه، اداری و یا حسابداری است. این مانیتور 19 اینچی دارای روزلوشن 1360 در 768 است که با توجه به سایز نمایشگر این وضوح ایده آل به نظر می رسد.

نوع پنل مدل E1910HC، از نوع TN  است. از برجسته ترین ویژگی های این مدل از پنل ها می توان پاسخدی در کوتاهترین زمان ممکن و قیمت ارزان آن اشاره کرد.

این مانیتوراستوک از زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه و کنتراست 1:1000 برخوردار است. بنابراین می توان گفت سرعت عملکرد در این مانیتور نسبتا بالاست و جزئیات با وضوحی مناسب دراختیار کارب قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که نسبت صفحه نمایش در این مانیتور استوک برابر با 16:9 و درجه روشنایی چیزی در حدود 250 سی در بر متر مربع است. بنابراین شما تصاویری با روشنایی عالی در صفحه نمایشی عریض را شاهد خواهید بود. همچنین این مانیتور از طیف گسترده ای از رنگها حدود 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند.

مدل E1910HC، یک پورت VGA دارد. VGA پورتی استاندارد به منظور اتصال به دستگاه های ویدئویی میباشد.

این مانیتور استوک ساخت کشور آمریکا است و با رنگ بدنه مشکی بدون هرگونه خش و با زدگی در بهترین حالت ممکن می توانید آن را تهیه کنید.

بررسی بیشتر

از دیگر ویژگی های مانیتور استوک دل مدل E1910HC، می توان به زاویه شیب قابل تنظیم آن اشاره کرد. بنابراین شما قادرید شیب نمایشگر را با توجه به وضعیت تان تنظیم کنید.

زاویه دید در محور افقی و عمودی نیز 160 درجه است. که می توان گفت تا این زاویه می توانید به صورت افقی و یا از بالا تصاویر را با کیفیت مطلوبی دریافت کنید.

روکش صفحه نمایش مات است، درنتیجه اگر ناچارید تا مدت زمانی طولانی با مانیتور کار کنید، چشمان شما به هیچ عنوان اذیت نخواهد شد.

مدل E1910HC، سبک وزن و بسیار کم حجم است. این مانیتور وزنی معادل با 3.2 کیلوگرم و ابعادی برابر با
33.78×15.57×44 دارد.

طراحی این مانیتور نیز از نظر مصرف برق شهری نیز بسیار بهینه است و در حالت کار معمولی چیزی در حدود 19 وات می باشد. همین موضوع باعث می شود این مدل از مانیتور های دل برای ادارات و مصارف طولانی مدت مناسب باشد چراکه هزینه برق شما به شدت پایین خواهد بود.

خرید مانیتور استوک دل مدل E1910HC

مشتریان عزیز شما می توانید به منظور تهیه مانیتور استوک دل مدل E1910HC ، پس از مطالعه مشخصات و بررسی های لازم، مانیتور مورد نظر را از فروشگاه میران رایان  خریداری کنید. ما امروز مفتخریم که فروشگاه میران رایان بزرگترین تامین کننده تجهیزات کامپیوتری نو و استوک با دوازده سال سابقه فعالیت در بازار، اکنون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. شایان ذکر است که تیم پشتیانی میران رایان هر روز هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه تمامی مشاوره های رایگان در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

تاچ

تنظیم ارتفاع

ندارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

کابل

, , ,

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل E1910HC سایز 19 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *