در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک سامسونگ مدل 245BW سایز 24 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 24اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LCD (TN)
  • رزولوشن: 1200× 1920
  • رنگ: مشکی

تومان1,850.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

سامسونگ یک شرکت بزرگ و قدیمی در کشور کره می باشد. تقریبا تمام افراد در سراسر جهان با این برند آشنا هستند و حتی درصد زیادی از مردم از یکی از محصولات آن استفاده کرده اند. سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه فناوری است که یکی از محصولات آن تجهیزات الکتریک می باشد. تصمیم گرفته ایم به بررسی یکی از محصولات این شرکت بپردازیم. مانیتور استوک سامسونگ مدل 245BW یک مانیتور 24 اینچی می باشد که دارای صفحه نمایشی با وضوح بالا است. وزن این مانیتور در حدود 8  کیلوگرم و ابعاد 22×17.5×9.8 اینچ است.

نمایشگر این مانیتور استوک می تواند تصاویر را با کیفیت بالا و فوق العاده در اختیار کاربر قرار دهد. برای بررسی جزئی تر این مانیتور می توان گفت که صفحه نمایش آن دارای رزولوشن یا همان کیفیت تصویر 1200×1920 پیکسلی می باشد.

صفحه نمایشگر این صفحه نمایش از نوع LCD می باشد و نوع پنل آن TN است. TN از نسل های قدیمی فناوری پنل ها می باشد. نسبت به پنل های جدید تر سرعت کم تری دارد، اما در مقابل دیگر پنل ها ارزان قیمت تر است.

از دیگر مشخصات این صفحه نمایش شدت روشنایی آن می باشد که معادل 400 cd/m2 است. در این نمایشگر نسبت تصویر 16:10، زمان پاسخگویی در آن 5 میلی ثانیه می باشد و از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند.

همچنین دارای نسبت کنتراست 1000:1 است که نمایش تصاویر دقیق را در هنگام دیدن ویدئو و یا بازی کردن، تضمین می کند.

این مانیتور دارای زاویه دید افقی و عمودی 160 درجه نیز می باشد.

به طور کلی شرکت سامسونگ برای به حداکثر رساندن تجربه خوب مشاهده، از دو فناوری استفاده استفاده کرده است و همین ویژگی تجربه تماشای فیلم و تصاویر، بازی و… بسیار لذت بخش می شود.

بررسی بیشتر

در قسمت قبل درباره صفحه نمایش این مانیتور صحبت کردیم. در ادامه به بررسی درگاه های ارتباطی مانیتور استوک سامسونگ مدل 245BW سایز 24 اینچ می پردازیم.

این مانیتور استوک دارای پورت های مختلفی است. پورت ها به ما این امکان را می دهند که بتوانیم دستگاه خود را به دستگاه های دیگر متصل کنیم تا از امکانات دستگاه های دیگر اعم از صوتی و تصویری، بهره مند شویم . در واقع پورت ها دستگاه فعلی ما را تجهیز می کنند. پورت های این مانیتور شامل پورت VGA، پورت VDI و پورت USB می باشد.

این مانیتور دارای یک پایه ارگونومیک است که قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم شیب و چرخش را دارد. این ویژگی به افراد کمک می کند تا مانیتور را متناسب با شرایط و فیزیک خود تنظیم کنند. این مانیتور  همچنین قابلیت نصب دیواری را نیز دارد.

در مجموع مانیتور استوک فوق، برای استفاده در ادارات و یا استفاده در منزل برای وبگردی و انجام کارهای روزمره مناسب است.

خرید مانیتور استوک سامسونگ مدل 245BW سایز 24 اینچ

برای خرید محصولات استوک یا کارکرده، باید بسیار دقت کنید تا بتوانید به درستی انتخاب کنید. بهتر است برای چنین تصمیمی از متخصصان کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که خرید محصولات استوک نسبت به نمونه آکبند و نو آن بسیار مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید مانیتور استوک سامسونگ مدل 245BW سالم و با قیمت مناسب را دارید، این امکان برای شما وجود دارد که از طریق فروشگاه اینترنتی میران رایان اقدام نمایید. میران رایان با داشتن تجربه ای بیش از ده سال در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، طراحی و گیمینگ، آماده پاسخ به تمام سوالات شما در زمینه خرید و مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد. فروشگاه اینترنتی میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای تهیه مناسب ترین محصول به شما عزیزان خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

تاچ

پورت

, ,

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید عمودی

زاویه دید افقی

سایز

قابلیت چرخش

کابل

, ,

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک سامسونگ مدل 245BW سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *