در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک اچ پی مدل LA2205wg سایز 22 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 22 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LCD (TN)
  • رزولوشن: 1050×1680
  • رنگ: مشکی

تومان1,550.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

مانیتور استوک اچ پی مدل LA2205wg، با قیمتی مناسب، گزینه ای ایده آل برای کارهای خانگی و یا ادارات است. کیفیت ساخت این مانیتور 22 اینچی بالا، وضوح تصاویر فوق العاده و مجهز به فناوری lcd است. رزولوشن تصاویر 1050 در 1680 پیکسل است.

پنل مدل LA2205wg، از نوع TN است. پنل های TN  قیمت بسیار مناسبی دارند، بنابراین می توان این نوع پنل را در لپتاپ هایی با قیمت مناسب یافت. پنل‌های TN بالاترین نرخ نوسازی را دارند و تا نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی را نیز پشتیبانی می‌کنند. تاخیر بسیار ناچیز که گاهی اوقات به تنها ۱ میلی‌ثانیه می‌رسد، این پنل ها را به گزینه‌ای مناسب برای تجربه بازی‌های آنلاین می‌سازد.

این مانیتور استوک دارای نسبت کنتراست استاتیک 1000:1 و درجه روشنایی 250 سی دی بر متر مربع است. در نتیجه شما می توانید تصاویر را با کیفیت و وضوح مناسبی دربافت کنید. همچنین نمایشگر مذکور از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و نسبت تصویری برابر با 16:10 دارد.

مدل LA2205wg از سرعت عمل خوبی برخودار است و حداقل زمان پاسخگویی آن چیزی حدود 5 میلی ثانیه است. به علاوه دارای پورت هایی است که می توان مانیتور را به راحتی به سایر وسایل جانبی و یا چند رسانه ای متصل کرد. این پورت ها را می توان چنین برشمرد: پورت های USB، DVI، VGA و Display .

بررسی بیشتر

در این بخش سعی می کنیم شما را با جزئیات بیشتری از مانیتور استوک اچ پی مدل LA2205wg، آشنا کنیم.

وزن مدل LA2205wg، 6.8 کیلوگرم و ابعادی معادل با 14.7×10×20.1  اینچ دارد.

همچنین زاویه دید افقی و عمودی در این نمایشگر نسبتا خوب و برابر با 160 درجه. شما تا 160 درجه در حالت عمودس و افقی می توانید تصاویر را به گونه ای با کیفیت و با وضوح مناسب مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های دیگر این مدل از مانیتور های اچ پی، قابلیت چرخشی بودن و پایه ی آسانسوری اشاره کرد. بنابراین شما می توانید  مانیتور را با توجه به وضعیت خود تنظیم کنید تا هنگام کار دچار خستگی کمر و گردن نشوید. بعلاوه پایه ها حالت جدا شونده دارند.

در این مدل توان مصرفی تا 42 درصد کاهش یافته است. هنگامی که مانیتور در حالت کارکرد عادی خود قرار دارد، 27.8 وات مصرف می کند.

خرید مانیتور استوک اچ پی مدل LA2205wg 22 اینچ

شما می توانید به راحتی این مانیتور را پس از مطالعه مشخصات و بررسی های لازم از فروشگاه میران رایان  خریداری کنید. میران رایان بزرگترین تامین کننده تجهیزات کامپیوتری نو و استوک با دوازده سال سابقه فعالیت در بازار، اکنون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. تیم پشتیانی میران رایان هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه تمامی مشاوره های رایگان در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

کابل

, ,

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک اچ پی مدل LA2205wg سایز 22 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *