در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک اچ پی مدل e221i سایز 22 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 22 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LED(IPS)
  • رزولوشن:1080×1920
  • رنگ:مشکی

تومان2,000.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

شرکت اچ پی(Hewlett Packard) یکی از شرکتهای حوزه ی فناوری اطلاعات در کالیفرنیای آمریکا است. شرکت HP ازجمله بزرگترین شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات است. این شرکت در بیشتر کشورها فعالیت دارد و جزو محبوب ترین برندها در این زمینه محسوب می شود. مانیتور استوک دل مدل e221i، محصولی با کیفیت از شرکت اچ پی است که نیاز های هر کاربری را رفع می کند.

مانیتور استوک اچ پی مدل e221i سایز 22 اینچ  و رزولوشنی معادل با 1080 در 1920 دارد. پنل این سیستم از نوع ips است. پنل ips  به سبب برخورداری از زاویه دید و زمان پاسخ دهی بهتر قیمت بیشتری دارد. در این پنل ها پراکندگی نور کمتر اتفاق می افتد. و باعث می شود رنگ ها طبیعی تر نشان داده شوند. علاوه بر آن پنل های ips به علت تاخیردر ورودی و دیدن واکنش عملکرد بهتری در بازی دارند. از طرفی در این مدل پنل ها چون کنتراست بالایی وجود ندارد نسبت به سایر پنل ها مصرف انرژی کمتری دارند.

میزان روشنایی در مدل e221i، 250سی دی بر متر مربع و نسبت کنتراست پویای آن 4000000:1 می باشد. همچنین این نمایشگر از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند بنابراین شما تمام تصاویر را با رنگ ها و جزئیات با کیفیتی دریافت خواهید کرد.

این نمایشگر دارای پورت هایی است که از طریق آن ها می تواند به راحتی به سایر وسایل جانبی متصل شود.
این پورت ها را می توان چنین برشمرد: USB، VGA، DVI و Display.

زمان پاسخگویی در مانیتور استوک اچ پی مدل e221i، 8 میلی ثانیه است و از سرعت عملکرد خوبی برخودار است. همه این ویژگی ها به علاوه ی قیمت مناسب این مانتیور، آن را به گزینه خوبی برای ادارات تبدیل کرده است. همچنین طراحان حرفه ای لذت کار با مانیتوری حرفه ای را تجربه خواهند.

بررسی بیشتر

مانیتور استوک اچ پی مدل e221i، قابلیت چرخش در جهات مختلف و تنظیم ارتفاع را دارد. بنابراین هنگام کار با این نمایشگر شما می توانید به راحتی آن را با توجه به وضعیت خود تنظیم کنید.

زاویه دید افقی و عمودی در این مانیتور استوک 178 و گسترده است، به گونه ای که می توانید از جهات مختلف تصاویر را با کیفیت مناسبی مشاهده کنید.

مصرف برق در نمایشگر مذکور در حالت عادی چیزی حدود 26 وات، حداکثر آن 31 وات و در زمان استند بای 0.5 وات می باشد. این میزان مصرف برق شهری کاملا بهینه است. در نتیجه می توانید تا مدت زمانی طولانی با مانیتور e221i کار کنید.

مانیتور استوک اچ پی مدل e221i، وزنی معادل با 5.82 کیلوگرم و ابعادی برابر با  46×23.7×50.9 دارد. پس شما می توانید به راحتی این مانیتور را در محل کار خود جاسازی و یا جابه جا کنید.

خرید مانیتور استوک اچ پی مدل e221i  سایز 22  اینچ

شما عزیزان می توانید این مانیتور و یا سایر تجهیزات کامپیتوری را  از هرکجا که هستید در کمترین زمان ممکن می توانید از سایت فروشگاه میران رایان  تهیه کنید. بهترا است پیش از خرید مشخصات کالای مود نظر خود را مطالعه بفرمایید و بررسی های لازم را به عمل آورید. ما امروز مفتخریم که فروشگاه میران رایان بزرگترین تامین کننده تجهیزات کامپیوتری نو و استوک با دوازده سال سابقه فعالیت در بازار، اکنون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. مشتریان گرامی، تیم پشتیانی میران رایان هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه تمامی مشاوره های رایگان در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, , ,

تنظیم ارتفاع

دارد

تاچ

رنگ

رزولوشن

,

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

کابل

, ,

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک اچ پی مدل e221i سایز 22 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *