در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل p2014hb سایز 20 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 20 اینچ
  • نوع صفحه نمایش:
  • رزولوشن:900×1600
  • رنگ:مشکی

تومان1,600.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

برند دل در زمینه تولید تجهیزات کامیپوتری جزو معتبرترین و پر طرفدارترین برندها محسوب می شود. شما با خرید مانیتوری از شرکت دل، علاوه بر اطمینان و عمر طولانی کالا، کیفیت و وضوح را با تمام وجود احساس خواهید کرد. مانیتور استوک دل مدل p2014hb سایز 20 اینچ با رزولوشن 1600 در 900، یکی از پر فروش ترین های شرکت دل است.

مانیتور استوک دل مدل p2014hb  از پنل IPS  برخوردار است. همچنین درجه روشنایی در این مانیتور ساخت امریکا، معادل با 250 سی دی بر متر مربع است و از  16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند.

کاربر هنگام استفاده از این مدل نمایشگر لذت تماشای تصاویری روشن، واضح، با تمام جزئیات ونور پس زمینه LED را تجربه خواهد کرد. شما قادرید تصاویر و رنگهای ثابت و دقیق را با نسبت تصویر 16:9 تماشا کنید، که علاوه بر آن  این مانیتور دارای ویژگی های زیر نیز می باشد:

  • زاویه دید عریض در محور افقی و عمودی 178 درجه.
  • کیفیت تصویر عالی با نسبت کنتراست پویا 2000000:1 برای سیاهی عمیق، سفید های روشن و جزئیات برجسته.
  • زمان پاسخ دهی 8 میلی ثانیه که نشان از سرعت عملکرد مناسب مناسب ماینتور است.

لازم به ذکر است که مدل P2014HB، تقریبا تمام گزینه های اتصالی که هنگام کار به آنها نیاز دارید را فراهم می کند. این پورت های آنالوگ و دیجیتال شامل موارد زیر می شود:

پورت Display، VGA، DVI و چهار پورت USB.

بررسی بیشتر

اگر به دنبال مانیتوری برای استفاده های اداری و یا طراحی هستید،  مانیتور استوک دل مدل p2014hb سایز 20 اینچ، می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد. چراکه ضمن ویژگی های جالبی که در بالا شرح داده ایم و قیمت بسیار مناسب مانیتور های استوک، باید به مصرف بسیار پایین  مانیتور فوق نیز اشاره کنیم.
این مانیور استوک با مصرف برق شهری 20 وات در حال کار و کمتر از 0.3 وات در حالت خاموش، به کاهش هزینه های شما کمک می کند. همچنین شما می توانید مصرف انرژی را با قابلیتPowerNap که از طریق Dell Display Manager فعال شده است تا مانیتور را تا حداقل سطح روشنایی کم کند یا در حالت عدم استفاده در حالت خواب قرار دهد نیز به کاهش مضاعف مصرف انرژی کمک کنید.

نکته مهم دیگر آن است که شما می توانید مانیتور مانیتور استوک دل مدل p2014hb، را طوری تنظیم کنید که به راحتی با بات وضعیت شما مطابقت داشته باشد. تنظیم شیب، انتقال آسان از جهت افقی به عمودی، تغییر ارتفاع و چرخش مانیتور همه ی قابیلت هایی است که کار با آن را آسان تر کرده است. ضمن آنکه این مانیتور قابلیت نصب بر روی دیوار را هم دارد.

خوب است بدانید مدل P2014HB از آخرین استانداردهای نظارتی و زیست محیطی پشتیبانی می کند. که این استانداردها شامل:

  • گواهی نمایشگر tco
  • مطابقت با برچسب انرژی چین (cell) و
  • واجد شرایط انرژی استاری (energy star)
  • دارای رتیبه طلایی EPEAT

خرید مانیتور استوک دل مدل  P2014HBسایز  20 اینچ

مشتریان عزیز، شما می توانید این مانیتور را پس از مطالعه و بررسی مشخصات از فروشگاه میران رایان  خریداری کنید. لازم به ذکر است که میران رایان بزرگترین تامین کننده تجهیزات کامپیوتری نو و استوک است. این مجموعه با دوازده سال سابقه فعالیت در بازار، امروز توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. تیم پشتیانی میران رایان هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه تمامی مشاوره های رایگان در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

 

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, , ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

,

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

کابل

, ,

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل p2014hb سایز 20 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *