در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک اچ پی مدل E240 سایز 24 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 24 اینچ
  • نوع صفحه نمایش:LED(IPS)
  • رزولوشن:1080×1920
  • رنگ: مشکی

تومان3,450.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

مانیتور استوک اچ پی مدل E240، نمایشگری عریض، حرفه ای و پر کاربرد است. این مانیتور استوک با سایز 24 اینچ و رزولوشن 1080 در 1920، تصاویری زیبا، با کیفیت و وضوح فول اچ دی را به شما نمایش می دهد.

نور پس زمینه در این مانیتور از فناوری LED بهره می برد و پنل آن از نوع IPS است. پنل های IPS نسبت به سایر پنل ها حساسیت کمتری نسبت به ضربه و لمس دارند. همچنین پاسخدهی بهتری دارند. اگر کیفیت تصویر عالی برای شما الویت است، پنل ips را به شما توصیه می کنیم.این پنل ها در روشنایی عملکرد بهتری دارند و و محدوده بیشتری از رنگ ها را پشتیبانی می کنند. علاوه بر آن  دقت رنگ بسیار بالایی دارند.

نسبت ابعاد در مدل E240، 16:9 و کنتراست پویایی معادل با 5000000:1 دارد. بنابراین شما قادر خواهید بود تصاویر را در ابعاد وسیع با جزئیاتی دقیق و رنگهایی ایده آل ببینید. درجه روشنایی در این مانیتور 250 سی دی بر متر مربع است و از 16:7 رنگ با فناوری FRC پشتیبانی می کند. در فناوری FRC سرعت فریم تصویرها کنترل می شود و اجازه می دهد تا رنگ های کامل تر و اشباع تری از پیکسل ها نمایش داده شود.

یکی از مسائل مهم هنگام تهیه مانیتور، بررسی این مورد است که نمایشگر از چه پورت هایی برخودار است؟ مانیتور استوک اچ پی مدل E240، دارای درگاه های مختلفی است که اتصال سیستم را به سایر وسایل جانبی، ساده تر می کند. این درگاه ها شامل پورت های VGA، HDMI، display و USB  است.

بررسی بیشتر

اگر به دنبال مانیتوری با قیمت مناسب و ویژگی های منحصربه فرد برای گیمینگ و یا طراحی هستید ما به شما مانیتور استوک اچ پی مدل E240 را پیشنهاد می دهیم.

هنگام کار با این ماینتور استوک شما می توانید به آسانی ارتفاع پایه را تا 150 میلی متر تغییر دهید و یا شیب را با توجه به وضعیت خودتان زمان استفاده تنظیم کنید. علاوه بر قابلیت چرخش را نیز خواهید داشت. بنابراین اگر ناچار هستید به مدت طولانی با سیستم کامپیتوری مشغول باشید، قابلیت تنظیم این مانیتور به شما کمک می کند که دچار خستگی کمر و گردن نشوید.

مانیتور استوک اچ پی مدل E240، در حالت معمولی 25 وات، در حالت حداکثر 35 و در زمان اسنتد بای 0.5 وات برق مصرف می کند. درنتیجه می توان گفت این مانیتور از نظر مصرف برق شهری نیز بهینه است.

زاویه دید افقی و عمودی در مدل E240، وسیع و 178 درجه است. وزنی معادل با 5.8 کیلوگرم و ابعادی برابر با 35.91×18.9×55.72 دارد. بنابراین شما می توانید به راحتی نمایشگر را در محل کار خود جابه جا و یا جا سازی کنید.مانیتور فوق در محدوده دمایی 5 تا 35 درجه سانتیگراد بهترین عملکرد را دارد.

خرید مانیتور استوک اچ پی مدل E240

 

مشتریان محترم، شما می توانید به سهولت این مانیتور و یا سایر تجهیزات جانبی را پس از مطالعه مشخصات و بررسی های لازم از فروشگاه میران رایان خریداری کنید. ما امروز مفتخریم که میران رایان یکی از  بزرگترین تامین کننده  های تجهیزات کامپیوتری نو و استوک با دوازده سال سابقه فعالیت در بازار ایران، اکنون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. شایان توجه است که تیم پشتیانی میران رایان هر روز هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارائه تمامی مشاوره های رایگان و جامع در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, , ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

,

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

کابل

, ,

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک اچ پی مدل E240 سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *