در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل U2417h سایز 24 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 24 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: IPS) LED)
  • رزولوشن:  1920×1080
  • رنگ: مشکی

 

تومان4,900.000

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

کمپانی دل یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات اداری و صنعتی در جهان است که جمعی از مشتریان راضی را در سراسر دنیا از آن خود کرده است. مانیتور استوک دل مدل U2417h سایز 24 اینچ، یک مانیتور پیشرفته و حرفه ای در زمینه طراحی با گرافیک های بالای می باشد. با استفاده از این مانیتور می توانید از امکانات به روز آن بهره مند شوید و انواع ادیت های پیشرفته، ویدیو های با کیفیت و فایل های گوناگون را اجرا کنید. یکی از موارد مهم برای هر گیمر حرفه ای جمع کردن کالکشنی متناسب با یکدیگر است. مانیتور استوک دل U2417h، علاوه بر داشتن کاربرد های متفاوت از قیمت خوبی نیز برخوردار است. برای هر نوع کیس ای مناسب است بهترین تصاویر را نمایش می‌دهد.

شما شاهد یکی از مدرن ترین مانیتور های جهان هستید. طراحی این مانیتور زیبا بدون حاشیه است(infinity edge) . اگر با دقت بیشتری بنگرید متوجه می شوید که این مانیتور از هر 4 جهت بدون حاشیه و اولترا شارپ است. بدنه این مانیتور از رنگ مشکی مات می‌باشد و از آلیاژ بسیار با کیفیتی در ساخت این محصول استفاده می شود. روکش پلاتینی موجود در این پایه و بدنه، مقاومت این محصول را بسیار بالا می‌برد. طراحی ارگونومی پایه این مانیتور استوک این امکان را برای شما بوجود می آورد که دسترسی ای آسان به داده های خود داشته باشید. با تنظیم ارتفاع، شیب و محور این مانیتور آن را متناسب با کار خود شخصی سازی کنید تا سرعت بهره وری‌تان از این محصول چند برابر شود.

یکی از نکاتی که در اکثر محصولات کمپانی دل رعایت می شود، حفظ سلامتی و افزایش کارایی کاربران از محصولات است. این مانیتور با اضافه کردن قابلیت عدم انعکاس نور با سختی 3H باعث می شود که ساعات طولانی تری را صرف انجام کارهای روزانه خود کنید.

بررسی بیشتر

اندازه صفحه نمایش این مانیتور استوک دل مدل U2417h، 24 اینچ است. نوع پنل این مانیتور حرفه ای، IPS می باشد. این نوع پنل در اکثر مانیتور های طراحی و گرافیکی به کار می رود .علت آن نمایش دادن بهتر تصاویر به نسبت پنل های نوع TN است. رزولوشن این مانیتور فول اچ دی 1920x 1080، می باشد و با روشنایی 250 کاندلا خود لایو ترین تصاویر را به رخ می کشد. نسبت تصویر در این مانیتور استوک اچ پی 16:9 می باشد و فایل های ویدیو و عکس را به صورت عریض و پهن به نمایش می گذارد. نسبت کنتراست این محصول 1000:1 می باشد و کنتراست داینامیک پویا این مانیتور 2000000:1 است. این مانیتور استوک قادر است بیشترین سایه ها را در پس زمینه مشکی و سفید فیلمی که در حال تماشای آن هستید، نشان دهد.

زمان پاسخگویی این مانیتور 6 میلی ثانیه است و به نسبت کارایی آن سرعت خوب و استانداردی به شمار می رود. مانیتور استوک دل مدل U2417h، از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و 99% (فضاهای Adobe RGB, NTSC) را پوشش دهی می کند. در هر زاویه ای این امکان را دارید از وضوح این صفحه مانیتور بهره مند شوید. مانیتور استوک دل تا 178 درجه افقی و عمودی، زاویه دید مهیا می کند. پورت های این مانیتور شامل: 5 عدد USB 3.0، Display،  HDMI 1.4 ، اسپیکر می باشد. میزان مصرف انرژی این محصول استاندارد و 19 وات است و در حداکثر میزان مصرف انرژی تا 68 وات است. همچنینی انی محصول دارای گواهی های انطباق و استاندارد ENERGY STAR 6، EPEAT Gold، نمایشگرهای دارای گواهی TCO و سازگار با RoHS می باشد.

خرید مانیتور استوک دل مدل U2417h سایز 24 اینچ

شما نیز می توانید این محصول پیشرفته را پس از بررسی های لازم از فروشگاه اینترنتی میران رایان تهیه کنید. میران رایان با ارائه و تامین محصولات و تجهیزات اداری، طراحی، خانگی، مهندسی، دانشجویی و… توانسته است با بیش از 12 سال سابقه مرتبط جایگاه خوبی از این بازار را از آن خود کند. پشتیبانان میران رایان همه روزه از ساعن 9 صبح الی 9 شب پاسخکوی سوالات شما عزیزان راجع به مقایسه محصولات و خرید آن هستند.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

کابل

, ,

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل U2417h سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *