در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل P1914Sc سایز 19 اینچ

  • سایز صفحه نمایش:  19اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LED (IPS)
  • رزولوشن: 1024× 1280
  • رنگ: مشکی

تومان1,300.000

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

حتما شما نیز درباره برند دل شنیدید. برند نام آشنای دل که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارد و یک شرکت تولید کننده آمریکایی می باشد. شرکت دل نیز مانند سایر برندهای تجهیزات الکتریکی معروف جهان، دارای سهم بالایی از بازار مصرفی دنیا است. افراد زیادی از سراسر جهان از محصولات این برند نظیر رایانه های شخصی، مانیتورها و… استفاده می کنند و از کیفیت آن ها رضایت دارند. در این مقاله نیز قرار است به بررسی یکی از محصولات شرکت دل بپردازیم. مانیتور استوک دل مدل P1914Sc که دارای اندازه 19 اینچ می باشد.

این مانیتور استوک دارای یک صفحه نمایش با کیفیت و جمع و جور است. این صفحه نمایش تقریبا مربعی ای شکل برای خیلی از افراد از جذابیت خاصی برخوردار است. همچنین قیمت این مانیتور بسیار اقتصادی می باشد و دارای ارزش بالای خرید است.

از مانیتور دل مدل P1914Sc جهت فعالیت های صنعتی و اداری استفاده می کنند و برای این منظور بسیار مناسب هستند.

وزن این محصول حدود 5 کیلو گرم در ابعاد 41×37×18 سانتی متر است.

وضوح تصویر یا رزولوشن در این نمایشگر معادل Full HD 1280×1024 می باشد.

این نمایشگر دارای پوشش سخت و صفحه ضد تابش نور است. قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ را دارد و زمان پاسخگویی آن 8 میلی ثانیه می باشد.

از دیگر مشخصات صفحه نمایش این مانیتور می توان به شدت روشنایی آن اشاره کرد که در این مانیتور 250 cd/m2 است. همچنین نوع نمایشگر LED و پنل آن از نوغ IPS می باشد. این نوع پنل از فناوری جدیدتری نسبت به سایر پنل ها مثل TN، ساخته شده است

حداکثر زاویه دید عمودی و افقی در این صفحه نمایش نیز 178 درجه است.

بررسی بیشتر

برای معرفی هر چه بیشتر مانیتور استوک دل مدل P1914Sc سایز 19 اینچ به توضیح قابلیت های اتصال در آن، می پردازیم. قسمت مهمی از دستگاه ها که توسط آن ها می توان دستگاه فعلی را تجهیز کرد. درگاه ها یا پورت های ارتباطی تقریبا در هر وسیله الکتریکی جدیدی دیده می شود. پورت ها در این مانیتور استوک شامل پورت DVI، پورت VGA و پورت Display است.

ویژگی بعدی این مانیتور پایه آن است که قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب را دارد. این قابلیت امکان آن را به شما می دهد که مانیتور را در ارتفاع و یا زاویه دلخواه تان که متناسب با فیزیک شما است، تنظیم کنید.

این مانیتور به صورتی طراحی شده که مصرف کمی از برق داشته باشد و همین موضوع سبب می شود که به کاهش هزینه های انرژی نیز کمک شود. مقدار برق مصرفی در این مانیتور استوک در بازه 16 الی 37 وات قرار دارد.

اگر شما نیاز به مانیتوری دارید که بتوانید با آن طراحی کنید و یا برای محل کارتان احتیاج به یک مانیتور جمع و جور با صفحه کوچک تر دارید، می توانید از این مانیتور با کیفیت با قیمت مناسب بهره مند شوید.

خرید مانیتور استوک دل مدل P1914Sc

برای خرید یک مانیتور استوک یا کارکرده، باید بسیار دقت کنید تا بتوانید درست انتخاب کنید. بهتر است برای چنین تصمیمی از متخصصان کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که خرید محصولات استوک نسبت به نمونه آکبند و نو آن بسیار مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید مانیتور استوک دل مدل P1914Sc سالم و با قیمت مناسب را دارید، این امکان برای شما وجود دارد که از طریق فروشگاه اینترنتی میران رایان اقدام نمایید. میران رایان با داشتن تجربه ای بیش از ده ساله در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، طراحی و گیمینگ، آماده پاسخ به سوالات شما در زمینه خرید و مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد. فروشگاه اینترنتی میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای تهیه مناسب ترین محصول به شما عزیزان خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, , ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل P1914Sc سایز 19 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *