در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک سامسونگ مدل BX2440 سایز 24 اینچ

  • ایز صفحه نمایش: 24 اینچ
  • نوع صفحه نمایش:   (LED (TN
  • رزولوشن: 1080 ×1920
  • رنگ: مشکی

تومان2,600.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

برند سامسونگ برای همه نامی آشنا است. سامسونگ در واقع یک برند کره ای چند ملیتی محسوب می شود. دفتر اصلی این برند در سئول قرار دارد. این برند در حوزه محصولات الکترونیکی یکی از پر آوازه ترین شرکت های جهان محسوب می شود. در بین تمامی محصولات تولیدی این برند چند ملیتی، مانیتور های سامسونگ از محبوبیت ویژه ای دارا می باشند. محصولی که هم اکنون در حال مشاهده آن هستید، مانیتور استوک سامسونگ مدل BX2440 است. این مانیتور یکی از مانیتور های تولیدی توسط همین شرکت می باشد.

این مانیتور دارای کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن 1080 ×1920 است. چنین رزولوشنی نیاز بیشتر کاربران و مصرف کنندگان را برطرف می کند. چرا که تصویر را با کیفیت بالایی به نمایش می گذارد. علاوه بر تمامی این ها، صفحه نمایش این مانیتور سامسونگ قادر است 16 میلیون رنگ را به معرض نمایش بگذارد. این قابلیت نیز کمک شایانی به ارائه تصاویر با کیفیت می کند.

نوع صفحه نمایش این مانیتور LED (TN) و نوع پنل آن LED-backlit LCD monitor/ TFT active matrix است.

به طور کلی با توجه به ویژگی هایی که مانیتور 24 اینچی BX2440 سامسونگ دارد، می توان گفت این مانیتور، مانیتوری مناسب استفاده برای ادارات است. در نتیجه خرید و استفاده از این مانیتور بیشتر به افرادی توصیه می شود که قصد انجام کارهای اداری با مانیتور خریداری شده را دارند.

بررسی بیشتر

مانیتور استوک دل مدل BX2440 سایز 24 اینچ دو پورت VGA و DVI دارد. داشتن این دو پورت در مانیتور BX2440 سامسونگ نیاز کاربران در خصوص اتصال وسایل جانبی و چند رسانه ای به این مانیتور را بر طرف می کند.

مانیتور 24 اینچی SAMSUNG مدل BX2440 به دلیل سایز صفحه نمایشی که دارد، برای کاربرانی که قصد استفاده از مانیتورهایی با صفحه نمایش متوسط را دارند، بسیار مناسب است.

در این مانیتور نسبت تصویر از نوع Widescreen با نرخ 16:10 است. محصولی که به شما معرفی کردیم دارای پایه ای فابریک با اندازه استاندارد است که قابلیت های بالا و پایین شدن را دارد. این یعنی شما می توانید با توجه به نوع نشستنتان پشت سیستم، صفحه این مانیتور را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی های مهم این مانیتور، می توانیم به میزان مصرف برق مناسب آن اشاره کنیم. چرا که با توجه به میزان مصرف برق این مانیتور، کم است. در نتیجه می توان گفت BX2440 از لحاظ کارآیی، مصرف برق، طراحی و… کاملا مطابق با مصارف اداری تولید گردیده.

خرید مانیتور استوک سامسونگ مدل BX2440 سایز 24 اینچ

اگر شما نیز به دنبال خرید مانیتوری هستید که هم بتوانید نیاز خود را بر طرف کنید و هم هزینه کمتری بابت خرید محصول پرداخت کنید، می توانید برای اطلاعات بیشتر از فروشگاه اینترنتی میران رایان مشاوره دریافت کنید. فروشگاه اینترنتی میران رایان با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، گیمینگ و طراحی، آماده پاسخگویی به سولات شما عزیزان در زمینه مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد.

برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما، برای تهیه مناسب ترین محصول خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

, , ,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک سامسونگ مدل BX2440 سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *