در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک ویو سونیک مدل VG2439smh سایز 24 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 24 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: (VA) LED
  • رزولوشن: 1080 ×1920
  • رنگ: مشکی

تومان3,300.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

ویو سونیک برندی آمریکایی است که  شاید نام آن برایتان نا آشنا باشد. اما این شرکت تولید کننده مانیتورهای با کیفیتی است که در طی سال های اخیر بسیار پر فروش بوده اند و طرفدارن زیادی را جذب کرده است. این کمپانی نزدیک به سی سال است که کار خود را شروع کرده. ویو سونیک در این مدت توانست به یکی از رقبای قدرتمند مانیتورهای با کیفیت تبدیل شود. اگر خواهان آن هستید که مانتیوری با کیفیت و به روز تهیه کنید ما به شما مانیتور استوک ویو سونیک مدل VG2439smh را پیشنهاد می دهیم.

این مانیتور استوک، 24 اینچی است و رزولوشنی برابر با 1080 ×1920 دارد. بنابراین شما قادر خواهید بود تصاویر را در کمال کیفیت و وضوح تماشا کنید.

لازم به ذکر است که نوع پنل مدل VG2439smh، پنل MVA  است. پنل های MVA قابل رقابت با پنل های IPS می باشند. همچنین  می توان گفت کنتراست این پنل‌ حتی بهتر از پنل‌های IPS و TN است. کنتراست تصویر بالایی که این مانیتور دارد، قادر به نمایش مشکی عمیق است. کنتراست استاتیک این مدل از مانیتور های ویو سونیک نیز برابر با 3000:1 و کنتراست پویای آن با معادل با 20000000:1  می باشد. در نتیجه می توان گفت این مانیتور در مقایسه با سایر مانیتور ها از کنتراست بهتری برخودار است.

شایان ذکر است که زمان پاسخ دهی این نمایشگر حدود 6 میلی ثانیه، نسبت تصویر آن 16:9 و  شدت روشنایی 250 سی دی بر متر مربع است. این ویژگی ها نشان از سرعت عملکرد بالا و کیفیت مقبول تصاویر است.

نکته مهم دیگر آن است که مانیتور فوق همه پورت های لازم جهت اتصال به وسابل جانبی و چند رسانه ای را دارا است. این پورت ها را می توان چنین برشمرد:

  • پورت VGA، دو پورت USB،  پورت  HDMI و پورت DVI.

علاوه بر این مانیتور استوک ویو سونیک مدل VG2439smh، دارای وروردی صدا، خروجی هدفون و 2 عدد اسپیکر 2 وات است.

بررسی بیشتر

اگر در جست و جوی مانیتوری هستید تا نیازهای شما را جهت گمینگ و یا طراحی برطرف کند، باید بگوییم مانیتور های برند ویو سونیک به ویژه مدل  VG2439smh، گزینه ای مناسب برایتان خواهد بود.

این مانیتور پایه ای آسانسوری با قابلیت تنظیم تا ارتفاع 13.5 سانتی متر دارد. همچنین می توان آن را به طرفین تا 180 درجه چرخاند و یا حالت نمایشگر را از Landscape  به حالت  Portrait تغییر داد.

علاوه بر تمامی این ها، این مانیتور ویو سونیک زاویه دید افقی و عمودی دیدی وسیع و برابر با 178 درجه دارد. بنابراین کاربر قادر خواهد بود حتی در محورهای افقی و عمودی تا زاویه 178 درجه تصاویر را به صورت واضح دریافت کند.

ورن با پایه این مانیتور استوک چیزی در حدود 5.2 کیلوگرم و ابعاد با پایه آن معادل است با 239 × 435 × 560 میلی متر می باشد. مانیتور استوک ویو سونیک مدل VG2439smh، در حالت آماده به کار، مصرف برقی برابر با 18.7 وات و در هنگام استندبای 03 وات دارد. که در مقایسه با سایر مانیتور مصرفی بسیار بهینه است. توجه داشته باشید که این مانیتور در محدوده دمایی 0 تا 40 درجه سانتی گراد عملکردی ایده آل دارد.

خرید مانیتور استوک ویو سونیک مدل VG2439smh سایز 24 اینچ

شما می توانید برای تهیه این مانیتور و یا سایر تجهیزات کامپیوتری، پس از بررسی ویژگی ها و مقایسه با سایر مدل ها، محصول مورد نظر را از فروشگاه میران رایان خریداری کنید. میران رایان معتبر ترین تامین کننده تجهیزات کامپیوتری نو و استوک با دوازده سال سابقه فعالیت در بازار، در حال حاضر توانسته است سهم چشمگیری از بازار را از آن خود کند. لازم به ذکر است تیم پشتیانی میران رایان هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه تمامی مشاوره های رایگان در خصوص خرید و مقایسه تجهیزات کامپیوتری می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

پورت

, , ,

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک ویو سونیک مدل VG2439smh سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *