در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک سامسونگ مدل S22E310h سایز 22 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 22 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LED
  • رزولوشن:  1920x 1080
  • رنگ: مشکی

تومان2,450.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

اگر به دنبال یک مانیتور خوب برای محیط کاری خود هستید برند سامسونگ می تواند یکی از انتخاب های شما در این زمینه باشد. چرا که سامسونگ یکی از بهترین تولید کنندگان مانیتور اداری است. در بین تمام مانیتور های تولید شده توسط این برند، مانیتور استوک سامسونگ مدل S22E310h سایز 22 اینچ یکی از کارآمدترین و در عین حال اقتصادی ترین مانیتور های سامسونگ است. شما می تواند ساعت ها با این مانیتور سامسونگ کار کنید و اسناد و مدارک اداره، پروژه ها، طراحی ها و دیگر کارهای خود را با استفاده از این مانیتور استوک به خوبی انجام دهید.

مانیتور استوک سامسونگ مدل S22E310h، با رنگ مشکی براقی که دارد محیط کاری شما را بسیار مدرن و شیک جلوه می دهد. اگر به تمیزی مانیتور خود نیز اهمیت ویژه ای می دهید، باید بگوییم جنس بدنه این مانیتور به گونه ای است که به سختی اثر انگشت را روی بدنه آن می توانید مشاهده کنید. طراحی این ماینتود برای محیط کار شما مناسب است. این مانیتور دارای یک پایه ساده در عین حال با طراحی ارگونومی می باشد. این امکان را به شما می دهد که برای بهبود روند کاری خود زاویه دیدتان را تغییر دهید. در هر زمان که می خواهید شیب، ارتفاع و محور این مانیتور را تغییر دهید و از تماشای فایل های خود با بهترین کیفیت لذت ببرید.

مانیتور استوک سامسونگ مدل S22E310h، این اجازه را به شما می دهد تا ساعت ها بتوانید بدون خستگی از این محصول نهایت استفاده را ببرید. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، قابلیت عدم انعکاس نور مضر آبی است. برای کسانی که از سیستم خود ساعات طولانی استفاده می کنند یکی از مهم ترین فاکتور ها سالم ماندن چشم هایشان بعد از یک روز طولانی است. همچنین دارای تنظیمات خودکار برای کاهش مصرف انرژی تا حدود 10% است. ویژگی Eco-Saving Plus برای صرفه جویی در مصرف انرژی، روشنایی صفحه را کاهش می دهد و آن را طور خودکار تغییر می دهد. خود مانیتور نیز بدون پی وی سی ساخته شده است و آن را به یک انتخاب ایمن برای محیط زیست تبدیل می‌ کند.

 

بررسی بیشتر

مانیتور استوک  سامسونگ مدل S22E310h، یک مانیتور با اندازه صفحه نمایش 22 اینچ است. نسبت تصویر در این مانیتور 16:9 می باشد. به عبارتی تصاویر را به صورت عریض برای کاربران به نمایش می گذارد. نوع پنل این مانیتور TN است و برای انجام انواع کار ها مناسب است. این مانیتور LED با داشتن رزولوشن 1080 ×1920  و روشنایی 250 نیت یک تصویر با کیفیت بسیار بالا را ارائه می کند. نسبت کنتراست این مانیتور 1000:1 است و یک نسبت استاندارد تلقی میشود. به شما این امکان را می دهد تا سیاهی ها و سفیدی های بیشتری را در تصویر بدون محدودیت مشاهده کنید. این مانیتور دست دوم سامسونگ از 16.7 میلیون رنگ با عمق 8 بیتی پشتیبانی می کند و تصاویر را به صورت واقعی و زنده به نمایش می گذارد. زمان پاسخ دهی این مانیتور کاربردی نیز 5 میلی ثانیه است.

همچنین شما از هر زاویه ای که از این مانیتور باشید می توانید از بهترین تصاویر این مانیتور بهره ببرید. زیرا که تا 170 درجه افقی و 160 درجه عمودی به شما زاویه دید می دهد. پورت های این مانیتور شامل پورت های HDMI و VGA است. مصرف برق این محصول معمولی و 20 وات است و در حالت استند بای 0.3 وات می باشد. با توجه به میزان مصرف برق این مانیتور می توان این مانیتور را یک مانیتور کم مصرف شناخت.

یکی از دیگر ویژگی های این مانیتور که آن را بسیار جذاب می کند، حالت بازی آن است.  حالت بازی تغییرات در صحنه ها را تشخیص می دهد، رنگ ها را بهبود می بخشد و کنتراست را تنظیم می کند تا بتوانید همه چیز را به وضوح ببینید. بلندگوهای دوگانه استریو صدای واقعی را برای بهبود تجربه سرگرمی شما ارائه می دهد.

خرید مانیتور استوک سامسونگ مدل S22E310h سایز 22 اینچ

شما می توانید پس از انجام تحقیق و بررسی های لازم این مانیتور اداری را از فروشگاه اینترنتی میران رایان تهیه کنید. میران رایان با داشتن بیش از 12 سال تجربه در زمینه عرضه تجهیزات پیشرفته تجاری، صنعتی، اداری، خانگی، دانشجویی و… عنوان خوبی را در این بازار به دست آورده است. پشتیبانان میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی ابهامات و سوالات شما در زمینه مقایسه محصولات با یکدیگر و خرید آن هستند.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

,

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک سامسونگ مدل S22E310h سایز 22 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *