در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک سامسونگ مدل S24A460 سایز 24 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 24 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LED
  • رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • رنگ: مشکی

تومان2,650.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

مانیتور استوک سامسونگ مدل S24A460 سایز 24 اینچ

برند سامسونگ یکی از معروف ترین برند های موجود می باشد که امروزه بازار محصولات اداری و صنعتی را از آن خود کرده است. یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط این برند، مانیتور می باشد. سامسونگ در  طی سال های فعالیت خود مانیتور های بسیاری را روانه بازار کرده، مانیتور استوک سامسونگ مدل S24A460 سایز 24 اینچ است. این مانیتور، در واقع یک مانیتور مدرن با کاربرد اداری و خانگی می باشد که برای هر فردی کاربردهای قابل توجهی دارد. یکی از مهم ترین فاکتور های فضای کاری هر شخصی، مجهز نمودن آن از تجهیزات به روز و با کیفیت می باشد. مانیتور استوک سامسونگ این نیاز را برای کاربرانش برطرف کرده. این مانیتور در عین داشتن ویژگی های منحصر به فرد، با قیمت به صرفه ای عرضه می شود و برای هر فضایی اعم از اداره، خانه، کافی نت و… مناسب است.

در طراحی این مانیتور 24 اینچی سامسونگ از رنگ مشکی مات استفاده شده است و با پایه ای شیک، به فضایی که از آن استفاده می‌ کنید، زیبایی می بخشد. در جنس بدنه آن از آلیاژ های بسیار مقاوم استفاده شده است تا دوام این محصول را بسیار بالا ببرد. پایه این محصول با طراحی ارگونومی ای که دارد، این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی بتوانید آن را با فضای کاری و کارایی خودتان تنظیم کنید تا بهره وری بیشتری از این محصول داشته باشید. با طراحی پایه ای این مانیتور شیب و محور چرخش آن را تغییر دهید تا زاویه مناسب خود را پیدا کنید.

یکی از بارز ترین ویژگی های این مانیتور استوک سامسونگ عدم انعکاس نور آن می باشد. این مزیت باعث می شود که ساعات بیشتری را به کار با این مانیتور بپردازید. اسناد و مدارک، عکس ها و ویدیو ها را بدون آن که به چشمانتان آسیبی وارد شود تماشا کنید.

بررسی بیشتر

نسبت تصویر در مانیتور استوک سامسونگ مدل S24A460 سایز 24 اینچ، 16:9 و تصویر را برای کاربران به صورت wide نشان می دهد. نوع پنل این مانیتور TN می باشد و اندازه رزولوشن آن 1080 ×1980 می باشد و تصاویر را با کنتراست 1000:1 به خوبی به نمایش می گذارد. میزان روشنایی این مانیتور LED استاندارد و 250 نیت می باشد. همچنین این مانیتور از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند. میزان زاویه دید این مانیتور 170 درجه افقی و 160 درجه عمودی می باشد. از این رو شما در هر زاویه ای که از این مانیتور قرار داشته باشید تصاویر را به صورت زنده و با رنگی واقعی مشاهده می کنید. این مانیتور قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد.

پورت های این مانیتور شامل پورت VGA و پورت  DVI می باشد. مصرف برق آن 26 وات است. از این رو می توان گفت میزان مصرف برق این مانیتور معمولی است. حداکثر توان استندبای این مانیتور 0.3 وات می باشد و شما می توانید از طریق یک سیم خروجی برق این مانیتور را تامین کنید.

خرید مانیتور استوک سامسونگ مدل S24A460 سایز 24 اینچ

پس از انجام تحقیق و بررسی های لازم می توانید این مانیتور اداری را از فروشگاه اینترنتی میران رایان تهیه کنید. میران رایان با داشتن بیش از 12 سال تجربه مفید در زمینه تامین تجهیزات تجاری، صنعتی، اداری، خانگی و… سهم خوبی از این مارکت را از آن خود کرده است. متخصصان میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی سوالات و ابهامات شما عزیزان در خصوص مقایسه تجهیزات و خرید هستند.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

پورت

,

تنظیم ارتفاع

دارد

تاچ

رزولوشن

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

رنگ

سایز

نسبت تصویر

قابلیت چرخش

نوع پنل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک سامسونگ مدل S24A460 سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *