در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک لنوو مدل T24i-10 سایز 24 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 24 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LED
  • رزولوشن: 1080 ×1920
  • رنگ: مشکی

تومان3,650.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

مانیتور استوک لنوو مدل T24i-10 سایز 24 اینچ

برند چینی معروف لنوو، یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید تجهیزات اداری، گیمینگ، طراحی با گرافیک بالا می باشد. مانیتور استوک لنوو مدل T24i-10 سایز 24 اینچ، یکی از مانیتور های ساخت این برند می‌باشد که کاربرد آن در زمینه طراحی و گیم است. این مانیتور تقریبا بدون لبه، با ارائه دادن تصاویر با وضوح بالا کار شما را بسیار آسان می کند. این مانیتور Full-HD کارآمد فضای کاری شما را که احتمالا پر از کابل است با داشتن یک پورت اتصال صوتی، منظم می کند.

طراحی این مانیتور تقریبا بدون لبه است و شما به سختی شاهد لبه سه جهتی آن خواهید بود. پایه این مانیتور علاوه بر شیک بودن به شما این امکان را می دهد که صفحه نمایشگر را به گونه دلخواه خود تنظیم کنید. بهره وری حداکثری را با اشغال فضایی کم، درمحیط کاری خود داشته باشید. با توجه به طراحی ارگونومی این مانیتور آن را در هر جهتی بچرخانید و شیب را به طوری تنظیم کنید که متناسب با ارتفاع مورد نظرتان باشد تا سلامت جسمی تان در استفاده طولانی مدت حفظ شود.

این مانیتور تمامی نیاز های حتی یک گیمر حرفه ای را نیز تامین می کند. با داشتن رزولوشن و روشنایی و سرعتی که این مانیتور لنوو دارد، شما هیچ نوع محدودیتی در خصوص انجام کارهایتان به طور حرفه ای نخواهید داشت. یکی از دغدغه تمامی طراحان و گیمر ها، داشتن صفحه مانیتوری بزرگ است که بتواند رنگ ها را به صورت واقعی و عمیق نمایش دهد. مانیتور استوک لنوو مدل  T24i-10 سایز 24 اینچ این نیاز شما را براورده می کند. همچنین با داشتن قابلیت eye comfort سلامتی چشم شما را تامین می کند، پس با خیال راحت ساعات طولانی را به انجام کار های خود با آن بپردازید.

بررسی بیشتر

مانیتور استوک لنوو مدل T24i-10 سایز 24 اینچ، دارای پنل IPS می باشدنسبت تصویر در این مانیتور لنوو 16:9 می باشد و تصاویر را به صورت wide یا عریض برای شما به نمایش می گذارد. کنتراست داینامیک این مانیتور 1000:1 و کنتراست پویای آن 3000000:1 است و شما می توانید با آن بهترین کیفیت تصویر، ویدیو و … را داشته باشید. میزان روشنایی این مانیتور استاندارد و 250 دسی متر می باشد و از 16.78 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و تا 72% فضای NTSC را پوشش می دهد. زمان پاسخگویی این مانیتور 4 میلی ثانیه بوده و شما می توانید با سرعت تصاویر خود را تعویض کنید. این موضوع در گرافیک های بالا، از افتادن لگ جلوگیری می کند و تصویر پاره نمی شود.

مصرف برق این مانیتور بسیار کم و 16.5 وات است. پورت های این محصول شامل: VGA،HDMI ، Display، 4 عدد USB و یک پورت خروجی صدا 3.5 میلی متری است. شما می توانید این مانیتور را به دیوار نیز نصب کنید و در حالت معمولی زاویه چرخش این مانیتور را از -5 درجه تا 30 درجه تغییر دهید. محور آن را تا 90 درجه و برد آن را تا 45 درجه از بالا تا پایین سوییچ کنید.

خرید مانیتور استوک دل مدل T24i-10 سایز 24 اینچ

اگر قصد خرید این مانیتور طراحی با کیفیت را دارید می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی میران رایان تهیه کنید. میران رایان فروشگاهی عظیم در حوزه تامین انواع تجهیزات رایانه ای با دارا بودن بیش از 12 سال سابقه کاری می باشد. پشتیبانان تیم تخصصی میران رایان همه روزه از ساعت 11 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد. همچنین می توانید انواع مشاوره محصولی در مورد مقایسه اجناس و محصول متناسب با حیطه کاری خودتان را نیز در طی همین ساعات برای تهیه انواع محصولات اداری و خانگی داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

برند

اسپیکر

تاچ

تنظیم ارتفاع

دارد

رزولوشن

رنگ

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

قابلیت چرخش

نسبت تصویر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک لنوو مدل T24i-10 سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *