در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک دل مدل P2421Hn سایز 24 اینچ

سایز تصویر : 24 اینچ

صفحه نمایش: full hd

نوع پنل: IPS

ورودی ها: HDMI,VGA

تومان50.000تومان250.000

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

 معرفی مانیتور 24 اینچ دل مدل P2421Hn

مانیتور 24 اینچ دل مدل  P2421Hn محصول سال 2021 شرکت Dell می باشد. این مونیتور 24 اینچی، با داشتن صفحه Full HD و پنل IPS، در رده مونیتورهای اقتصادی با استفاده خانگی و اداری قرار گرفته و مناسب کارهای روزمره مانند مشاهده فیلم، کار با نرم افزارهای کاربردی و گشت و گذار در اینترنت است. البته در کنار این موارد، برای کسانی که گیم بصورت نه چندان حرفه ای انجام می دهند نیز، گزینه مناسبی به شمار می رود.

طراحی و زیبایی

رنگ پشت بدنه نمایشگر مانیتور 24 اینچ مدل دل P2421Hn سفید مات با بافت های ریز می باشد که ظاهر قابل قبولی را برای آن ایجاد می کند. اما رنگ حاشیه پنل جلوی آن مشکی بوده و نیز حاشیه های مشکی پنل با استفاده از تکنولوژی Ultra-Thin Bezel بسیار باریک شده است. روزنه تعبیه شده در پایه این شرایط را مهیا می کند تا کابل ها (کابل برق و HDMI) را بصورت منظم از یک مسیر عبور داده و میز مرتب تری داشته باشید.

کیفیت تصویر و کارایی

کیفیت صفحه نمایش مانیتور 24 اینچ مدل دل P2421Hn با توجه به Full HD بودن با رزولوشن 1920×1080 برای بسیاری از استفاده ها کاملا قابل قبول است. کیفیت رنگ ها بسیار خوب و زاویه دید مناسبی نیز وجود دارد. پشتیبانی تا فرکانس 75Hz باعث می شود که در اجرای بازی های کامپیوتری به مشکلی برنخورید. همچنین زاویه صفحه نمایش از -5 تا 21 درجه قابل تغییر است.

پورت ها 

مانیتور 24 اینچ مدل دل P2421Hn از 2 پورت HDMI برای دریافت تصویر استفاده می کند که این امکان را ایجاد می کند تا کاربر بتواند 2 دستگاه مختلف (مانند دو لپ تاپ یا کیس) را بصورت همزمان به این مانیتور وصل کرده و حتی بین آنها سوییچ کنید. همچنین وجود یک خروجی Line-out موجب می شود تا صدای دریافتی از طریق کابل HDMI را بتوانید بوسیله هدفون شنیده و یا از طریق اسپیکر مجزا پخش کنید

مانیتور استوک دل مدل P2421Hn سایز 24 اینچ

خرید یک محصول استوک دقت و توجه زیادی می طلبد. بهتر است برای خرید از متخصصان کمک بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید مانیتور استوک دل مدل P2421 سایز 24 اینچ با کیفیت را دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی میران رایان اقدام نمایید. میران رایان با داشتن تجربه ای بیش از یک دهه در زمینه عرضه انواع تجهیزات الکترونیکی اداری، طراحی و گیمینگ، آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مقایسه محصولات با یکدیگر می باشد. فروشگاه اینترنتی میران رایان همه روزه از ساعت 11 صبح الی 7 شب آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای تهیه مناسب ترین محصول به شما عزیزان خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

پورت

,

تنظیم ارتفاع

ندارد

رزولوشن

زاویه دید افقی

زاویه دید عمودی

سایز

نوع پنل

نسبت تصویر

کابل

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک دل مدل P2421Hn سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *