در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک سامسونگ مدل LF32TU87 سایز 32 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 32 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: (VA) LED
  • رزولوشن: 4K (3840×2160)
  • رنگ: مشکی

تومان15,000.000

ناموجود

ناموجود

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

مانیتور استوک سامسونگ مدل LF32TU87 سایز 32 اینچ

یکی از بهترین مانیتور های موجود برای گیم، طراحی گرافیکی بسیار پیشرفته، استفاده در محیط کاری و… می باشد. شما به سادگی می توانید دقیق ترین کار های خود را در صفحه 32 اینچی این مانیتور انجام دهید.

اسنادتان را با اسکرول کمتری مشاهده کنید، برنامه ها و پنجره های بیشتری را باز نگه دارید. همچنین می توانید کوچک ترین جزئیات را در طرح ها، عکس ها و فیلم ها مشاهده کنید.
با طیف وسیعی از HDR واقعی ترین نمایش کار خود را ببینید. چرا که در این مانیتور رنگ‌ ها، سیاه‌ های تیره عمیق و سفید های درخشان با دقت تکرار می‌ شوند. در نتیجه می توانید هنگام کار با گرافیک، تماشای فیلم یا بررسی طرح‌ ها و… از رنگ‌ های کاملا واقعی که در مقابل چشمانتان به نمایش می گذارد، استفاده کنید.

یکی از ویژگی های باور نکردنی مانیتور LF32TU87 ارائه دادن دو پورت Thunderbolt™ 3  برای اتصال مک ها و رایانه های شخصی شما است. همچنین شما می توانید ویدیو ها و داده های خود را با سرعتی تا 40 GB در ثانیه انتقال دهید. (یعنی 8 برابر سریع تر از USB 3.0).  در ضمن می توانید دیگر دستگاه های خود (تا 90 وات) با یک کابل شارژ کنید. ماوس، صفحه‌ کلید و سایر دستگاه‌ های شما می‌ توانند به برق وصل بمانند تا کار با میز کار آسان شود.

طراحی مانیتور استوک LF32TU87 سایز 32 اینچ، مطابق با راحتی کاربران آن است. شما می توانید در هر زمان که احساس نیاز کردید، ارتفاع، شیب و چرخش را به طوری که در موقعیت شما قرار گیرد، تنظیم کنید. با تنظیم زاویه دید ایده آل روند کاری خود را ارتقا دهید. پایه فلزی باریک این مانیتور به زیبایی فضای با ارزش شما می افزاید.

بررسی بیشتر

مانیتور استوک سامسونگ مدل LF32TU87، بهترین کیفیت تصویر را برای شما فراهم می کند. بیشترین کاربرد این مانیتور برای اشخاصی است که به فضای گرافیکی بالای گیم علاقه زیادی دارند. این مانیتور ویژگی های زیادی دارد که آن را از دیگر محصولات متمایز و تمام خواسته شما را از یک محصول براورده می نماید. مانیتور تخت سامسونگ در سایز 32 اینچ تصویری با نسبت 16:9 را به نمایش می گذارد.

نوع پنل آن نیز VA است. پنل VA به نسبت دیگر پنل های موجود، از لحاظ ویژگی های گرافیکی، عملکرد بسیار بهتری دارد. نسبت کنتراست استاتیک این مانیتور 2500:1 و نسبت کنتراست پویا آن 100000:1 می باشد. کنتراست این مانیتور به همراه روشنایی استاندارد 250 نیت، باعث می شوند که شما شاهد صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی باشید.

این مانیتور استوک سامسونگ با رزولوشن 2160×3840 و پشتیبانی رنگ 1 میلیاردی واقعی ترین تصویر ها را برای شما نمایش می دهد. هیچ گونه قطعی تصویر نخواهید داشت و با سرعت 5 میلی ثانیه تصاویر را می توانید تماشا کنید و لذت ببرید. همچنین پشتیبانی این مانیتور از رنگ ها به این صورت است: محدوده رنگ NTSC(87.2%)، محدوده رنگ DCI(91.6%)، محدوده رنگ sRGB (99.9%).

علاوه بر تمام این ها، این مانیتور دارای تمامی ویژگی های لازم، برای کم کردن میزان مصرف انرژی، از قبیل: سنسور نور اکو، حالت خاموش صفر وات و خاموش تایمر پلاس را دارد. با داشتن ویژگی حالت محافظ چشم دیگر نگران استفاده طولانی از این مانیتور نباشید.

مانیتور LF32TU87 دارای پورت های display، HDMI (version 2)، هدفون، 2USB (version 3)، Thunderbolt 3 Charging Power (15 و 90 وات)، اترنت (LAN) نیز می باشد.

خرید مانیتور استوک سامسونگ مدل LF32TU87 سایز 32 اینچ

شما پس از تحقیق و بررسی می توانید این مانیتور با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی میران رایان تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی میران رایان با داشتن بیش از دوازده سال تجربه فروش و مشاوره در زمینه تجهیزات الکترونیکی، اکنون توانسته سهم خوبی از این مارکت را از آن خود کند. پشتیبانان میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی سوالات و ابهامات شما در خصوص مقایسه محصولات و خرید آنان خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

رنگ

سایز

نوع پنل

رزولوشن

اسپیکر

نسبت تصویر

تنظیم ارتفاع

دارد

پورت

, ,

زاویه دید عمودی

زاویه دید افقی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک سامسونگ مدل LF32TU87 سایز 32 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *