تخفیف!

در صورت داشتن سوال یا ابهام، قبل از ثبت سفارش، جهت مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت روز و موجودی تماس بگیرید

مانیتور استوک اچ پی مدل E242 سایز 24 اینچ

قیمت اصلی تومان3,450.000 بود.قیمت فعلی تومان3,150.000 است.

ارسال سریع کمتر از یک روز

هفت روزمهلت تست کالا

پرداخت درب منزل

پرداخت در محل ( تهران )

ارسال سریع

تحویل اکسپرس

ضمانت

ضمانت اصالت کالا

پشتیبانی 24

7 روز هفته، 24 ساعته

توضیحات

پس از آن که یک سیستم را گردآوری کردید، به یکی از مهم ترین موارد یعنی مانیتور آن سیستم می رسید. یکی از مهم ترین مواردی که حتما اشخاصی که در حوزه گیم و طراحی فعالیت دارند ،برای تهیه ان باید وقت بگذارند، انتخاب مانیتوری درست است. پس از انتخاب کیس مورد نظر باید مانیتوری را انتخاب کنید که قابلیت های آن کیس را به خوبی بتواند به نمایش بگذارد. مانیتور استوک اچ پی مدل E242 سایز 24 اینچ، یک مانیتور کاربردی در زمینه طراحی و گیم است. این مانیتور با قابلیت های پردازش تصویری که دارد یکی از بهترین تصاویر را برای کاربران به نمایش می گذارد.

طراحی مینیمال این مانیتور استوک اچ پی باعث خاص شدن آن شده است. این مانیتور فریم لس می باشد و به سختی شاهد لبه سه جهتی آن هستید. برای استفاده در هر محیطی مناسب است  و به مدرن بودن فضا می افزاید. پایه این مانیتور از طراحی ارگونومی پیروی میکند. این طراحی ارگونومی به شما این امکان را می دهد تا در هر جهتی از لحاظ ارتفاع، شیب و محور، آن را بچرخانید. تنظیم زاویه دید برای شما بهره وری بیشتر از کارتان را به ارمغان می آورد. این مانیتور استوک اچ پی مدل E242، قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد.

این مانیتور استوک با ویژگی های تصویری بسیار خوبی که دارد با قیمتی مناسب برای افراد عرضه می شود. می توانید با خیالی آسوده به انجام تمامی امور گرافیکی، گیم، طراحی، تماشای ویدیو و اسناد بپردازید. همچنین یکی از ویژگی های مهم و بارز این مانیتور، عدم انعکاس نور آبی آن می باشد. این قابلیت سلامت چشم های شما را تضمین می کند و این امکان را فراهم می کند که ساعاتی طولانی تر به کار با سیستم خود بپردازید.

بررسی بیشتر

اندازه صفحه این مانیتور دست دوم اچ پی، 24 اینچ می باشد. نسبت تصویر در این مانیتور 16:10 می باشد و تصاویر را به صورت عریض(wide)  به نمایش می گذارد. نوع پنل این مانیتور اچ پی IPS می باشد. اینو نوع پنل در مقایسه با دیگر پنل ها، مناسب برای انجام امور گرافیکی و طراحی است. با این نوع پنل شما تصاویر را با وضوح بیشتری مشاهاده می کنید. رزولوشن این مانیتور استوک اچ پی مدل E242، 1920x 1200 است و با روشنایی تصویر 250 نیت ای که دارد یک تصویر واقعی را برای کاربران به نمایش می گذارد. کنتراست استاتیک این مانیتور استاندارد و 1000:1 می باشد. کنتراست داینامیک پویای آن 5000000:1 است. این کنتراست باعث می شود که شما بتوانید تمامی سایه های موجود در یک صحنه تاریک و همچنین سایه های سفید و طیفی رنگی را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید.

سرعت این مانیتور اچ پی با نور پس زمینه LED، 7 میلی ثانیه است که به نسبت کارایی ای که دارد، یک سرعت استاندارد و خوب تلقی می شود. طول نور لامپ پس زمینه این مانیتور حداقل 30000 ساعت است. این مانیتور اچ پی از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و تا 72% فضای رنگی را نیز کاور می کند و تصاویر و فایل های شما را با غنی ترین و عمیق ترین رنگ ها نمایش می دهد.در ساخت شیشه نمایشگر این محصول از آرسنیک که یک ماده سرطان زا می باشد استفاده نشده است. پورت های این مانیتور شامل : Display، HDMI، VGA می باشد. این مانیتور همچنین دارای 3 عدد USB 2.0، می باشد. مصرف برق این مانیتور استوک اچ پی، معمولی و 30 وات است و در حداکثر استفاده 38 وات می شود. همچنین قدرت استند بای آن 0.5 وات می باشد.

خرید مانیتور استوک اچ پی مدل E242 سایز 24 اینچ

شما می توانید این محصول حرفه ای را پس از بررسی های کافی، از فروشگاه اینترنتی میران رایان تهیه کنید. میران رایان با داشتن بیشتر از یک دهه تجربه تجاری مفید در زمینه تامین محصولات و تجهیزات صنعتی، ادرای، خانگی، دانشجویی، مهندسی و… توانسته است جایگاه مناسبی را در این بازار از آن خود کند. پشتیبانان و متخصصان میران رایان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب آماده پاسخگوی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص محصولات هستند و شما در هر زمان می توانید از مشاوره محصولی بهره مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور استوک اچ پی مدل E242 سایز 24 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *